jaycutler Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hei... Har en Acer aspire 5101 med win xp mediasenter. har hatt denne pcn i litt over et år nå og tenkte det var på tide og formatere den. så brukte programmet som fulgte med og lagde backup dvder også gikk jeg igang med å formatere. formateringa gikk fint, men da jeg skulle insatallere xp igjen så gikk det 1.5 time og kom 98% ut i prossesen... så fikk jeg feilmelding om at det manglet en fil. husker ikke hvilken, men det var nå iaff en fil som manglet. sendte sinte mail til elprice men der ble jeg videresendt til acer. og ifra acer har jeg enna ikke hørt noe... det jeg lurer på er om det er flere som har opplevd det samme? og hva skjedde med deres sak? jeg føler virkelig at acer oppfordrer til å laste ned ulovelig OS, med dette dustete opplegget sitt... Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Kan jo være en feil med recovery-cdene.... Forsøk å kjøre recoveryen direkte fra harddisken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå