Gå til innhold

TV i USA 2008-09. (inkl sommer 08) (Oppd. 16.05) Hjelp søkes!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er klar over det, men fortsatt en god start på høsten.

 

Vet det vil være endel jobb, men hadde vært greit å fått sortert tv seriene, evt lagt til tag bak navn, på hvilken sjanger de er.

 

Vet ikke om noen andre føler det samme. Vurdert å lage en liste selv, men om det bare er jeg som ønsker det, ser jeg ikke helt poenget.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fire serier som ikke er nevnt i førstetråden er alle ABC-serier som kommer enten til høsten eller til vintern(ikke sikker)

 

"Castle" stars Fillion as a novelist who helps the NYPD solve homicide cases. Ruben Santiago-Hudson, Susan Sullivan and Stana Katic also star in the comedic procedural from ABC Studios. Andrew Marlowe wrote the pilot and exec produces with Armyan Bernstein, Rob Bowman and Laurie Zaks.

 

Jay Harrington stars in "Better Off Ted" as the title character, an office worker attempting to move up the corporate ladder. Fresco exec produces the 20th Century Fox TV series. Portia de Rossi and Andrea Anders also star.

 

"Cupid" exec producer Rob Thomas hopes the second time's the charm for the remake of his late 1990s ABC series. It again revolves around a man who claims to be Cupid (Bobby Cannavale) and the shrink assigned to his case (Sarah Paulson). Thomas, Danielle Stokdyk, Dan Etheridge, Bharat Nalluri and Jennifer Gwartz exec produce for ABC Studios.

 

"The Unusuals," another comedy-laden hourlong set inside the NYPD, centers on a quirky precinct; Harold Perrineau, Amber Tamblyn, Jeremy Renner, Adam Goldberg, Kai Lennox and Terry Kinney star. Sony Pictures TV is behind the show, and Noah Hawley exec produces. (Peter Tolan's involvement is still to be determined.)

 

"Single With Parents," which stars Milano as a woman juggling her family, friends and career. Annie Potts, Beau Bridges and Amanda Detmer also star.

 

 

I tillegg kommer "The Goode Family" sammen med de nevnte i Midseason(etter nyåret) da Srubs(nytt på ABC etter NBC ikke lenger produserer serien) og Lost blant annet.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Egentlig bare Fringe til nå, og det er fordi som liker X-Files.

 

Ellers har vi jo vi Christian Slater i My Own Worst Enemy, ny actiondrama fra NBC.

 

Vi har også en amerikansk remake av Life On Mars, hvor første piloten var ok men det ble lagd en ny på grunn endringer i casten. Deriblant to gullkorn som blir satt inn i serien, Harvey Kitel og Michael Imperioli(fra Sopranos og samtidig emmy-vinner). Så tror forandringen vil ha et mer postetivt inntrykk.

 

Crusoe er en oldtids dramaserie om Crusoe og hans venn Friday som ender opp på en øde øy.

 

Så til slutt har vi Crash som er en videreformiddling av Oscar-vinnern med samme navn. Piloten var grei, men jeg ser heller filmen enn serien.

Lenke til kommentar

Sons of Anarchy er hvertfall en ok serie. Likte piloten, men ble ikke direkte glad i serien på noen måte men jeg synes casten er bra. Kim Coats og Ron Pearlman, med Katey Segal o.s.v. er ok cast det.

 

Angående Rescue Me(beste serien for mannfolk sammen med Entourage):

Sesong 5 er blitt utsatt til mars 2009 på grunn av WGA-streiken. Med 22 episoder på rappen. I tillegg skal Michael J. Fox bli med i serien, ikke noe bombe p.g.a. han er god venn med Denis Leary.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Sons of Anarchy er hvertfall en ok serie. Likte piloten, men ble ikke direkte glad i serien på noen måte men jeg synes casten er bra. Kim Coats og Ron Pearlman, med Katey Segal o.s.v. er ok cast det.

 

Angående Rescue Me(beste serien for mannfolk sammen med Entourage):

Sesong 5 er blitt utsatt til mars 2009 på grunn av WGA-streiken. Med 22 episoder på rappen. I tillegg skal Michael J. Fox bli med i serien, ikke noe bombe p.g.a. han er god venn med Denis Leary.

 

Seriøst? Trodde han var for syk(Parkinson) til å jobbe, var jo derfor han droppet ut av Spin City, og har hatt bare stemmer/små roller etter det.

Lenke til kommentar
Er klar over det, men fortsatt en god start på høsten.

 

Vet det vil være endel jobb, men hadde vært greit å fått sortert tv seriene, evt lagt til tag bak navn, på hvilken sjanger de er.

 

Vet ikke om noen andre føler det samme. Vurdert å lage en liste selv, men om det bare er jeg som ønsker det, ser jeg ikke helt poenget.

Løsninger ligger kanskje her: http://wiki.diskusjon.no/

 

Hvis denne oversikten ble opprettet og vedlikeholdt så hadde det nok ikke vært det store problemet.

Det burde være en måte å implementere wiki-materiale direkte til forumet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+5432143541
Må virkelig anbefale The Mentalist.. den liker jeg kjempegodt! Kun sett de 2 første episodene, men dette er en serie som jeg kommer til å føge med på! :)

 

Ser på ting, objekt(ene) lyser opp, han skjønner alt og sammenhengen.

 

Samme greia i Sanctuary og Psych. :whistle: Da mener jeg helt dønn likt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...