ManheiM Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 FoE rekruterer cod spillere for tiden, siden flere av medlemmene har gått over til gears(FoE er opprinnelig en gears klan). Vi kan tilby et godt miljø, seriøsitet og morro. Vi er en seriøs klan som spiller for å vinne, så hvis du ikke er av den typen, bør du kanskje droppe det. For en tryout så kontakt Gt: jens FoE. Vi spiller både på Gamebattles og consolegaming, så hadde vært fint om man hadde registert seg der slik at vi kan prøve dere ut i klankamper. Flames Of Eternity - Plays not like individuals, but like a team. Håper det er mange som har lyst Lenke til kommentar
sofus12345 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg vil gjerne joine spiller COD 4 og Gears of War GT: goweddy95 Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg vil gjerne joine spiller COD 4 og Gears of War GT: goweddy95 Ja, legg til GT: jens Foe så kan vi få til en tryout. Lenke til kommentar
The_Sauce Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg er også ineresert så jeg legger til Gt'en din snart. min GT: TheSauce1337. har bare cod4 Lenke til kommentar
Jompa90 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hey jeg er interesert i en CoD4 klan! er snart 18 og er rank 41 for... 4. gang tror jeg Gamertag XBL: jompa90 Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Foe rekruterer fortsatt medlemmer, så det er bare til å spørre om try-outs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå