Joachim_F Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Unreal-motoren kan mer enn barske macho-menn. Nå jobbes det med en Unreal-basert sosial spillplattform. Les mer Endret 22. februar 2008 av Joachim_F Lenke til kommentar
BorN Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Blir spennende å se om dette blir en suksess eller ikke. Jeg har selvfølgelig ikke prøvd spillet, men jeg synes likevel det er bedre å gå ut og besøke folk, enn å gjøre det samme hjemme på maskina. Det blir jo ikke det samme. Men på den andre siden er spillet genialt hvis du ikke har mulighet til å besøke venner der og da, eller om du rett og slett har mye fritid. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hadde vært morro hvis det var til konsoll og helst flerspiller Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Dette ser jeg fram til(tror jeg) Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Virker egentlig som et interessant konsept. Skal bli morsomt å prøve. Gleder meg. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hadde vært morro hvis det var til konsoll og helst flerspiller Det er vel nettopp flerspiller det er. MMO om jeg ikke tar feil. Bra grafikk er det i alle fall! Det skal de ha Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hadde vært morro hvis det var til konsoll og helst flerspiller Det er vel nettopp flerspiller det er. MMO om jeg ikke tar feil. Bra grafikk er det i alle fall! Det skal de ha Mente vel mer split-screen og slikt i tillegg Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Mente vel mer split-screen og slikt i tillegg Det er da ikke split-screen i WoW, SWG, Guild Wars, Age of Conan, EverQuest 2 osv osv osv. Så blir 100% sikkert ikke split-screen her heller Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Vet, men hadde vært kos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg