companyofheroes15 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) hei jeg er en gutt på 15 år med 10pluss på begge øynene jeg bruker nå måndes linser og lurer på om det finnes dags linser som man går med i 30dager uten åta de av noen der ute som har 10pluss og bruker dags linser? har de laget dags linser for folk med 10pluss? skulle gjerne vist hvem og hvor. takker for svar mvh eirik Endret 22. februar 2008 av companyofheroes15 Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Det er litt vanskelig å forstå hva du mener! Du vil ha en 10-pluss dagslinse, men du vil altså gå med denne i en hel måned uten å ta dem av? Har jeg forstått rett? (Hørtes veldig rart ut) Eller vil du bare bruke vanlige dagslinser og bytte som normalt hver dag? Knut ps: Husk orddelingssyken. Lenke til kommentar
companyofheroes15 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 det er sånne linser du går med i 30dager før du tar de ut. lurer om de lager så kraftige Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) det er sånne linser du går med i 30dager før du tar de ut.lurer om de lager så kraftige Tror du mener månedslinser, min bestemor bruker slike, men såvidt jeg vet må du ta de av når du skal sove, og legge de i vann, eneste praktiske med slikt er vel at du ikke trenger så mange forskjellige linser. Hvis du søker litt rundt på google, samt lensway.no burde du vel finne svaret. (Tittet bittelitte grann, og av det lille jeg så, virket det som +6 var det meste på døgnlinser) EDIT: Så at det var mulig å få noe som heter "døgnlinser" som du har på døgnet rundt. Endret 22. februar 2008 av Guka Lenke til kommentar
companyofheroes15 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 så det er ikke mulig for meg som har 10pluss?skulle gjerne hat det siden skal på TG da trenger jeg ikke å ta de ut... Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Døgnlinser ja, har brukt dem i rundt 1 år, meget fornøyd, tar de kun ut 1 gang i mnd for å bytte. Du kan jo kikke litt på lensway.com etter noen +10, de jeg bruker (PureVision Toric) går ikke lenger enn +6 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
companyofheroes15 Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Døgnlinser ja, har brukt dem i rundt 1 år, meget fornøyd, tar de kun ut 1 gang i mnd for å bytte. Du kan jo kikke litt på lensway.com etter noen +10, de jeg bruker (PureVision Toric) går ikke lenger enn +6 har hørt at de er midre og hardere . hvordan er det med side syn eller om du gnir deg litt på øyet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå