toff-toff Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) har ikke helt peiling på hva jeg skal bytte til (når det gjelder type, merke osv.).. jeg har ett 512mb ramkort (Apacer (DDR,UNB, PC3200, CL 2,5) inne i PC-en. og jeg vil gjerne bytte kortet til ett eller to nye ramkort slik at jeg får 2048mb ram... vet dere om dette kommer til å fungere: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=301825 Endret 22. februar 2008 av toff-toff Lenke til kommentar
k0n Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 De burde fungere! Komplett har også en egen "minne-konfigurator" slik at det skal bli lettere å finne rett minne. Leste litt lengre ned på siden, etter erfaringer, var noen der som ikke var helt fornøyde... Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Ville heller kjøpt denne. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Ville heller kjøpt denne. IKKE finn på å kjøpe denne, for dette er ei DDR2 brikke, og du trenger DDR1. Altså noe sånt som du selv linket til Ellerså burde alle disse passe! Selv har jeg hatt flere twinmos brikker opp igjennom tida, noen har det ikke vært noe tull med, og noen har det vært mye tull med. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Blink-182: Har du i det hele tatt peiling på hva du anbefaler? Du linker til DDR2, når han trenger DDR. Det blir fort litt feil... Prisguiden Her har du link til de fleste variantene av 2GiB sett som passer til hovedkortet. Jeg ville personlig tatt Corsair eller Kingston, det blir en billig og god oppgradering. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg søkte på DDR og kom opp med den :S Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Det er derfor man gjerne bruker ett minutt ekstra på kvalitetssikring av egne poster. Ikke noe problem, det er somregel noen som oppdager det før det er for sent her inne. PS: Bilderedigering er ett ord, ref din sig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå