yinyou Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Jeg har en hjemmeside med bakgrunnsfarge #ffcc99. Og jeg har to PC-er, en bærbar og en stasjoner. På den stasjonere blir det en bers farge som jeg vil ha. Men på den bærbare blir det en rosa farge. Er det ike meningen at websikrefarger skal vises likt på alle PC-er da? Eller er det noe spesielt jeg må gjøre? http://ffcc99.milov.nl/ Endret 22. februar 2008 av Ledang Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Ja, kalibrere skjermene dine. Dette har ikke mer fargene på siden å gjøre, men mer at de forskjellige fargenyansene på skjermene dine er forskjellige. Lenke til kommentar
yinyou Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Hvordan kalibrerer jeg skjermene? Men hvilken hvilken farge er fc9 til deg? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Her blir får den en noe hudfarget preg. Om du setter PC-skjermene helt ved siden av hverandre, og åpne samme store fargerike bildet på begge skjermene, så kan du jo sammenligne det selv. Kalibrering gjøres i menyen på selve skjermen. Lenke til kommentar
yinyou Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Oki, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå