jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Hei. Jeg installerte i går red hat 8.0 og det gikk i og for seg bra men da det kom til konfigurering av skjermkortet vil den bare godta at jeg bruker en VISA (eller vesa, huske ikke helt) og hakket f.eks tuxracer. Jeg kunne heller ikke aktivere 3d akslerasjon. Jeg lastet derfor ned en ny driver fra sis.com til mitt sis 650 kort til linux. Men det egentlige spørsmålet mitt er hvordan kan jeg bruke denne driverfilen som har .o-402 som ending? Takker på forhånd for all hjelp Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Besto driveren bare av en .so* fil? Vanligvis kommer drivere enten som .rpm-pakke, kildekode, eller shell-script... MarcelSB Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 niks, det fulle navnet på filen jeg lastet ned er : sis_drv.o-402 prøver jeg å kjøre denne fra terminal får jeg "cannot run binary file" eller noe sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå