Jajakanskjedet Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 jeg skal selle min nintendo 64. kor mykje burde eg ta for ein konsoll, 2 kontroller og 5 spill? Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 spørs hvilke spill. tipper du får ca 700 på qxl.no Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Kommer an på flere ting... Er tingene i bra stand? Hvilke spill er det? Er konsollen og spillene komplette med eske og manual? Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Kommer an på flere ting... Er tingene i bra stand? Hvilke spill er det? Er konsollen og spillene komplette med eske og manual? nei egentlig ikke... det funker som det skall... men jeg har verken esker eller manualer.kontroll spakene er lidt slitt ut.. men ikke noe som hindrer spille for å si det sann... nintendoen er gjennomsiktig grøn. spillene er: super mario 64, mario kart 64, world cup98(fotball spill) og 1080(snowboard). så... hva tror du jeg kan få for det? Lenke til kommentar
P1ay Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Kommer an på flere ting... Er tingene i bra stand? Hvilke spill er det? Er konsollen og spillene komplette med eske og manual? nei egentlig ikke... det funker som det skall... men jeg har verken esker eller manualer.kontroll spakene er lidt slitt ut.. men ikke noe som hindrer spille for å si det sann... nintendoen er gjennomsiktig grøn. spillene er: super mario 64, mario kart 64, world cup98(fotball spill) og 1080(snowboard). så... hva tror du jeg kan få for det? Vil tippe at verdien er et sted mellom 400 og 600 kroner. Men man vet jo aldri; man kan være heldig og få overpris hvis man er tålmodig. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Rundt 700 virker realistisk ja. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 jeg fikk 800 på qxl:) men det var 4 gangen jeg la den ut Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Høh.. sp noen reklamer på Finn som solgte SNES for 900-2000 kr som en av dagens konsoller., eks stnd. var konsoll, en kontroll og ET spill tror jeg :S What is this world comming to? Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 totaly shit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå