Gå til innhold

pris til nintendo 64

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommer an på flere ting...

Er tingene i bra stand? Hvilke spill er det? Er konsollen og spillene komplette med eske og manual?

nei egentlig ikke... det funker som det skall... men jeg har verken esker eller manualer.kontroll spakene er lidt slitt ut.. men ikke noe som hindrer spille for å si det sann... nintendoen er gjennomsiktig grøn. spillene er: super mario 64, mario kart 64, world cup98(fotball spill) og 1080(snowboard). så... hva tror du jeg kan få for det?

Lenke til kommentar
Kommer an på flere ting...

Er tingene i bra stand? Hvilke spill er det? Er konsollen og spillene komplette med eske og manual?

nei egentlig ikke... det funker som det skall... men jeg har verken esker eller manualer.kontroll spakene er lidt slitt ut.. men ikke noe som hindrer spille for å si det sann... nintendoen er gjennomsiktig grøn. spillene er: super mario 64, mario kart 64, world cup98(fotball spill) og 1080(snowboard). så... hva tror du jeg kan få for det?

Vil tippe at verdien er et sted mellom 400 og 600 kroner. Men man vet jo aldri; man kan være heldig og få overpris hvis man er tålmodig.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...