Lovinda Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Heisann! Jeg skal fremføre en oppgave for hele klassen om noen uker til. Oppgaven går ut på at man må finne en eller annen SUNNmatrett eller bare et SUNTmatprodukt og reklamere for det. Jeg har tenkt å lage et slags "TV-shop-opplegg" og fremføre for hele klassen. Jeg skal arbeide i en gruppe og de andre er enige om at vi burde ha et slikt oppglegg. Det vi i gruppa har kommet fram til er at vi skal reklamere for taco! Taco er usunt, men vi skal ha en "usunn variant" og en " sunn variant". Da bytter vi sjell med wraps, fett fylt ost med magert ost osv. Vi skal lage de to variantene og vise det fram i klassen. Vi skal snakke litt om det også. Vi har liksom funnet ut hva vi skal gjøre på en måte, men har dere noen kreative forslag? Det ville vært utrolig snilt av dere å hjelpe oss dersom dere har et forslag. Ingenting er galt å skrive ned! Men som sagt har vi på en måte "alt" klart bortsett fra en viktig ting. Et motto! (er litt usikker om det heter motto:P men jeg mener F.eks. "det enkle er ofte det best"- Rema 1000) Jeg har prøvd meg fram, men det er ikke et eneste norskt ord som rimer på taco. Prøvde meg litt med " Velg den sunne varianten..." Så kom jeg ikke lenger. Er det noen som vær så snill kan hjelpe meg? Har dere noen gode forslag? Gjerne kom med andre forslag. Håper kjempemye for svar. Endret 25. februar 2008 av Lovinda Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Spis taco - det gjør Draco! Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Spis taco - det gjør Draco! LMAO!! :!: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Er Taco usunt? Er du steikje toillat! Taco er det man gjør det til! Foresten. SPIS TACO - DET GJØR DRACO! :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Liker du ikke Kjell? - Prøv taco da vel. Endret 27. februar 2008 av Slettet-uVTr2vDm Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 taco - salat med kjøttdeig, du er verdt det Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Taco - Bedre enn fitte. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Spis taco - det gjør Draco! :!: Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Spis Taco. Det gjør Cato. hmmm Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Om dere kaller den sunne tacoen for "maco", kan dere lage et rim som f.eks; Spis Maco - Den Sunne Taco! Kan høres dumt ut, men rim setter seg lett på hjernen til folk, slik at de tenker på det produktet når de handler. Rim funker bra, bare se på alle mulige rare produktslagord : p Endret 27. februar 2008 av uberkvaal Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Spis taco - det gjør Draco! LMAO!! :!: second that Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå