GoldenHymn90 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Da jeg nettopp fikk mobilen, kunne jeg ta mange kjappe bilder på rekke og rad. Men nå er det nærmest umulig. Når jeg presser inn kameraknappen halvveis, så fokuserer den på gjenstanden jeg sikter på. Men når jeg presser knappen helt inn, så skjer det ingenting. Jeg må nærmest prøve opptil 6-7 ganger før den elendig tar et bilde. Noen som vet hvordan jeg får fikset denne knappen? Endret 22. februar 2008 av apegutt_90 Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Mobilen til lillesøsteren min (en K750i, som egentlig er tilnærmet lik W810i), hadde samme problem. Hun måtte legge 5 kilos trykk på knappen for å få den til å reagere, men den ble ikke akurat bedre av det. Det beste du kan gjøre er nok å ta den med til forhandleren og få den reparert. Dersom garantien er gått ut, ville jeg faktisk vurdert å kjøpe meg en ny mobil. Synd de skal gå i stykker så fort Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Det som er rart er at det er ikke noe problem å starte kameraet med kameraknappen fra hvilemodus. Men når jeg først er innpå kamerafunksjonen, da begynner knappen å bli sær. Det er ikke noe problem å bruke autofokusen, men det virker som at mobilen mister kontakten med knappen i prosessen der man går fra autofokus til bildet faktisk blir tatt. Endret 22. februar 2008 av apegutt_90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå