Gå til innhold

HVor finner man jakt terreng?

JaktAndy

Anbefalte innlegg

Hei Alle sammen.

Jeg er hva man kan kalle en "fersk jeger". Jeg tok jergrprøve for 2 år siden og har bare jaktet litt fugl siden den gang. I år håper jeg at jeg skal få jaktet en del mer.

Jeg er litt intrisert i å skaffe meg et rådyr terreng og se på muligheten for å jakte Gås. Det jeg syntes er litt merkelig er at det ikke finnes et eneste sted jeg kan gå inn å se om det er noen ledige terreng rundt om kring i Norge. Burde det ikke vært et sted på nettet hvor alle utleiere kunne registrert hva de leier ut og om det er ledig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei Alle sammen.

Jeg er hva man kan kalle en "fersk jeger". Jeg tok jergrprøve for 2 år siden og har bare jaktet litt fugl siden den gang. I år håper jeg at jeg skal få jaktet en del mer.

Jeg er litt intrisert i å skaffe meg et rådyr terreng og se på muligheten for å jakte Gås. Det jeg syntes er litt merkelig er at det ikke finnes et eneste sted jeg kan gå inn å se om det er noen ledige terreng rundt om kring i Norge. Burde det ikke vært et sted på nettet hvor alle utleiere kunne registrert hva de leier ut og om det er ledig?

hei

det finnes ett sånt nettsted, gå inn på www.inatur.no der har de alt i fra jakt terreng ti fiske terreng/kort

veldig bra side, burde prøve den...

lykke til..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
hei

det finnes ett sånt nettsted, gå inn på www.inatur.no der har de alt i fra jakt terreng ti fiske terreng/kort

lykke til..

Inatur har mange fine terreng, leide rypeterreng av dem i vinterferien. Billig også.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Hei Alle sammen.

hei

lykke til..

Hei,det er ikke lett å få svar av gamle sære jegere her.Gjør som meg,se på nettsiden inatur.se For i sverige er det billigere og du får mange gode opplevelser.En det du kan få her,så la de sære jegerene her hjemme gnu på sitt terreng.Og abonner på bladet jeger,der legger mange gårdseiere ut terreng til leie.God jakt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...