Thraze Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Heisann folkens! Vurderer å kjøpe meg en Pioneer DV600AVK spiller, men jeg finner ingen plasser hvor det nevnes om det er mulig å gjøre spilleren sone fri. Noen som vet hvordan det gjøres (om det er mulig i det hele tatt)? Takk for kjapt svar. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 www.fyndborsen.se har "regionsfria DVD-spelare". Og de sender til Norge. Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Så det er ikke mulig å gjøre dette selv slik som på de fleste andre dvd spillere? (ved å taste inn en kode f.eks) Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Aner ikke ... edit: Det var kanskje nen som falt for fristelsen til å kjøpe en DV-600AV-K på NetShops timesalg i går? I så fall kan kanskje denne AVForum-tråden være av interesse. (Det meste av matnyttig info finnes her. Endret 27. februar 2008 av nebrewfoz Lenke til kommentar
jødahl Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Den kan gjøres sonefri. Søk DVD-hacks på google, så finner du det Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Den kan gjøres sonefri med å flashe med modifisert firmware, jeg har gjort det med flere DV-600. Man kan evt. flashe tilbake til original firmware etterpå, og beholde den sonefri. Se http://www.pioneerfaq.info . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå