Gjest Mye fritid Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hei! Har nylig flyttet til Oslo og er stort sett fornøyd med tilværelsen. Problemet er arbeidssituasjonen min som gjør det sosiale livet mitt i denne byen litt vanskelig. Jeg jobber veldig mye i utlandet (1-2 uker om gangen) og blir derfor aldri kjent med folk i Oslo-området. Jeg har mange venner som studerer og det går greit å henge med de, men jeg føler at jeg invaderer deres vennekrets. Jeg har funnet ut at jeg må finne meg en sosial hobby som er fleksibel med tanke på at jeg er mye borte. Jeg kunne godt tenkt meg noe fysisk (har spilt håndball aktivt i mange år, men det ble for mye etterhvert). Vet det er mange som anbefaler klatring og kunne tenkt meg å prøve det. Er også veldig glad i å stå på ski, men naturligvis er det litt vanskelig å bli kjent med folk i bakken. Er det noen aktiviteter folk kan anbefale som gjør det lett å komme i kontakt med folk (spesielt jenter)? Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 den overskriften gjorde meg litt kvalm :S Lenke til kommentar
Kaffegriner Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 den overskriften gjorde meg litt kvalm :S ditto.. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Gutt søker lekekamerater i en stor by. Du får ha lykke til. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 den overskriften gjorde meg litt kvalm :S ditto.. veldig unødvendig å påpeke det samme 3 ganger etter hverandre istedenfor å svare på tråden.... Du kan jo for eksempel begynne på treningsstudio. Der treffer du garantert folk. Både mosjonister og seriøse utøvere. Du får også glede av treningen og overskuddet den gir deg Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Om noen er kreative nok til å lage en artig kontaktannonse og henge et sted hvor trivelige folk ferdes, er det ikke rent usannsynlig at noen kreative og trivelige mennesker tar kontakt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå