Qumad Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Noen som vet om noen gratis web publishing "program" som man kan bruke på nettsider? Til og lage nyhetsposter alla hardware.no osv. ? Hvis noen har noen erfaring og vurderinger om forskjellige så er det interesangt og få litt informasjon om hva en synst om de forskjellige "programene" Dere eventuelt har vært borti. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Personlig liker jeg Wordpress godt, kan brukes både som blogg-system og som et lite CMS. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Støtter deg på Wordpress. Har gått over til å kun bruke Wordpress på mine sider. Det er enkelt å administrere sidene, lage nye, slette, legge til bilder etc, og det er nokså enkelt å lage egne/endre på temaer etc... Har brukt alt fra Macromedia Dreamweaver, Frontpage, Publisher, GoLive etc etc....men kommer nok til å holde meg til Wordpress fra nå av. Det geniale er jo at du ikke trenger å installere noe på pcen din, og du kan redigere sidene fra hvor som helst. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Alternativt så har man jo også "Joomla!". LINK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå