Submoose Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Portal 2 Trodde Portal 2 skulle være "integrert" i HL2:EP3, da man ser bilder av skipet Borealis, som er et Aperture Science-skip. I 3'ern skulle man jo kunne tenke seg at man skulle finne en Hand Held Portal Device? Eller tenker jeg feil? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Ja og nei. Portal er eit uavhengig spel, noko Portal 2 og blir, sjølv om det er ein del referanser til Half-Life. Det er derimot spekulert i at me vil få tilgang til portaldingsen i neste Half-Life-episode. Det vil bli ein del av Half-Life og har igjen ingenting med Portal å gjere. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Portal 2 er nødt til å bli bra. Gleder meg som en liten unge. Så lenge de har samme humor, og samme konsept er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 *nynner "still alive"* Håper det blir liker bra som Portal. Portal var, til å være et så kort spill, en utrolig underholdningsverdi jeg ikke har sett på lenge. Gleder meg til Portal 2. Lenke til kommentar
jhbolle Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 "This was a triumph. I'm making a note here: HUGE SUCCESS. It's hard to overstate my satisfaction." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg