Joachim_F Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Portal 2 er på vei, samtidig som låten Still Alive kommer til Rock Band. Les mer Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Kan vel ikke si annet enn at jeg gleder meg stort. Blir et gledelig gjensyn med WCC. Still Alive er og på Audiosurf ( ), så kan ikke si meg overrasket over at flere tar til seg denne sangen (og er det rart? Den er fantastisk.) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Som forventa, likevel ein gledelig nyheit, Portal noko av det mest innovative og forfriskande eg har spelt på lang lang tid. Artig at Still Alive kjem på Rock Band, for min del skulle eg gjerne sett det på GH og, låta er jo fabelaktig. Endret 22. februar 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Yess! Håper de legger det på nedlasting på ps3, slik at vi får det først av alle vi i ps3 leieren Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Som forventa, likevel ein gledelig nyheit, Portal noko av det mest innovative og forfriskande eg har spelt på lang lang tid. Artig at Still Alive kjem på Rock Band, for min del skulle eg gjerne sett det på GH og, låta er jo fabelaktig. Jeg er så ytterst enig, jeg er lang fra den som spiller ofte, men første gang jeg spilte portal endte det med at jeg spilte det flere timer i strekk... Spillet er jo ytterst genialt! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Flere enn meg som fikk kakeoppskrift av GLaDOS? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 PORTAL!!!! 2!!! nice! håper det blir likt det første. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Dette bare må bli bra! Lenke til kommentar
Juke Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Veldig gode nyheter! Portal er uten tvil det beste spillet jeg noensinne har spilt, så denne etterfølgeren gleder jeg meg stort til. Gleder meg forøvrig noe sinnsykt til "Still Alive" i Rock Band også. To veldig gode nyheter på en gang rett og slett. Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Flere enn meg som fikk kakeoppskrift av GLaDOS? Jeg også fikk, men med tanke på hva GLaDOS faktisk gjorde, så tror jeg ikke jeg tør lage den (les: få noen til å lage den til meg), og i alle fall ikke spise den! Supert med mer Portal! Håper bare det kommer i løpet av dette hundreåret. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Har ikke bakt den enda jeg heller, men jeg skal, for den virker helt ufarlig, egentlig. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Fantastisk! Blir interessant å se hva historien kommer til å gå ut på i oppfølgeren. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Herlig! Portal var møkkfett, gleder meg til å få spille videre i historien! Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Woohoo! Nå gjelder bare og få tak i Ep:2, Portal, og Half-life:2 så jeg får føle storyen selv (note: jeg har lest om storyen og plottet i alle spillene (untatt ep:2) siden jeg ikke har fått tak i de Men jeg har spilt Half-Life 1, blue shift, Opposing Force, Decay og HL:2 Ep 1 Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Åh, herlig! Verden trenger mer Portal. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg er spendt hva de kommer til å endre eller legge til av teknologi og funksjoner i spillet i oppfølgeren. Flere enn meg som fikk kakeoppskrift av GLaDOS? Don't believe a word of it! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Kult! Men det tar sikkert år og dag (før man legger til Valve-tid) før det blir sluppet, jeg regner med at det blir laget en pakke lik The orange Box med Half-Life 2 episode 3 og Portal 2. Og sikkert en saftig update til Team fortress 2 i samme slengen, da har de nok frigjort Medic-achievements innen den tid og da lanserer de neste klasses oppgradering kanskje? Lenke til kommentar
Gutmongler Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Særdeles gledelig! Har ikke fått spilt stort av Portal selv, men det står fortsatt for meg som en av de spillene jeg må få sjekket ut snart, og å vite at det er enda mer i vente gjør ikke saken verre. Er dog litt skeptisk til å ha låta i Rock Band; vel er det ei trivelig låt, men blir den egentlig noe gøy å spille? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 YES YES YES! Gleder meg Tror nok dette blir bra. Håper de kan gjøre det litt lettere for folk å lage maps også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg