Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Skal kjøpe sub! Noen bra for 2-3k?

MBarne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, ok. Når jeg tenker over det er vel de fremme en del svakere enn de jeg har bak, så det er nok mest fornuftig. Noen som har forslag til gode høyttalere fremme? Er snakk om 3,x", vet ikke om det finnes så mange forskjellige innen 3", så dere vet sikkert hvilken størrelse det er snakk om. :p Hvis ikke, så si i fra, så skal jeg få sjekka det opp (er en Saab 9-3 2000-modell).

Lenke til kommentar

Lil Wounder monoblokka er det ikke noe negativt å si om hvertfall, 350 w RMS i 2ohm, 420 i 1 ohm mener jeg det var.

Har installert denne i 4 biler, og samtligere eiere har bare glist bredt etterpå , har brukt denne på bl.a 2 Fusion EN 12", og den klarte å dra de ypperlig.

For 5k så ville jeg lett gått for en slik pakke, men helst montert høytalere forran om du har mulighet for det, men de 6*9 SS LS spiller utrolig bra, monterte de forran i en Corolla for ikke lenge side med custom støpt dørtrekk, spiller enormt bra og detaljert, og for en latterlig pris :D

Lenke til kommentar
Ja, ok. Når jeg tenker over det er vel de fremme en del svakere enn de jeg har bak, så det er nok mest fornuftig. Noen som har forslag til gode høyttalere fremme? Er snakk om 3,x", vet ikke om det finnes så mange forskjellige innen 3", så dere vet sikkert hvilken størrelse det er snakk om. :p Hvis ikke, så si i fra, så skal jeg få sjekka det opp (er en Saab 9-3 2000-modell).

En kompis av meg har en saab av samme årstall ca.. Han har plass til 6 noe i døren og 3 i dashen. Sjekk om det ikke er plass i døren for noe større først, man vet aldri :)

Nå er det vel heller sjeldent med 3 toms høytalere omkring, men finnes det gjør det vel :)

Lenke til kommentar

Har ikke så veldig mye peiling på dette, men hva er 3 veissystem og 2 veissystem?

Edit: jeg ba Lars sette opp et nytt tilbud der han kuttet ut 6x9-ene, og la inn frontsett i steden. Altså frontsett + sub og monoblokk. Sitat fra mailen:

I bilen din skal det være plass til 6.5” i døra og 3,5” på dashbordet.

Det som jeg vil anbefale er Hertz 3 veis sett HSK163s som består av 6.5”,3”, diskanter og delefiltere.

Er dette noe å satse på?

Altså:

Soundstream Lil Wonder Monoblokk Lw1.350D

Hertz EBX202R basskasse 2x8”

Hertz 3 veis sett HSK163s som består av 6.5”,3”, diskanter og delefiltere.

Alt dette til en sum av 6 laken.

Endret av Brød
Lenke til kommentar

Gidder ikke å lese igjennom alle innlegga til Brød her, men kanskje du burde ha opprettet din egen tråd??

Men, ta en titt på første innlegg. Har gjort noen endring så kanskje noen som kan hjelpe?! :thumbup:

Og en ting til: Hvorfor er ikke sony å anbefale som bilsub?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...