MBarne Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Tenkte jeg skulle kjøpe meg en gps.. Har lite peiling når det kommer til dette, men skal ikke være en dyr en. - 3 - 4 000,- - Må helst vise farten min da speedometeret mitt ikke funker - fotoboksvarsler Har hørt noe om at noen kan finne laserkontroller også eller tar jeg helt feil? Takk på forhånd... NB: Fordel om den viser vei også Endret 23. februar 2008 av Audiguy Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 TOMTOM720 - 2995kr - Veldig bra kart, og god og håndtere. Link bilde Garmin Nuvi 250W - 2195 kr - Anbefaler tomtom sitt kart forran garmin sitt iom at når du søker på ett sted eks. Skien så finner ikke garmin stedet bare alle plasser/gater som har skien i navnet. Tomtom derimot finner skien og du kan velge deg fram videre. Link Bilde NAv: Link4350 - 2195 kr - Er det beste tilbudet i forhold til pris. Det som er bra med nav link er at den er billig, den bruker samme kartsystem som tomtom og viss den skulle bli ødelagt eller klikke eller no så er det ikke service/verksted på dem slik at du får ny med engang. Link Bilde Alle gpsene ovenfor har 4,3 " skjerm. Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Eller legge til 1000kr å kjøpe TomTom 920, vurderer denne selv http://www.deal.no/produkt.cfm?id=113398&sb=97&lb=0 Her finnes en test av TomTom 920: http://www.amobil.no/artikler/tomtom_go_920/46939 Det er utrolig enkelt å legge inn Poi/fotobokser på TomTom Ellers enig at TomTom 720 er et godt kjøp Endret 22. februar 2008 av asbhegge Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 anbefaler garmin streetpilot c550 har den selv er kjempefornøyd kart over norden og europa, tms, blåtann, text to speach, minnekort Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 anbefaler garmin streetpilot c550 har den selv er kjempefornøydkart over norden og europa, tms, blåtann, text to speach, minnekort Hvor mye koster denne da? har den forhåndsinstallerte fotobokser? Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Anbefaler en TomTom. Det er utrolig mye rart man kan laste ned til den gratis. Sjekk litt her: http://tomtom.nystul.no/forum/ Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Tenkte på TomTom GO 920 Ser ganske bra ut.. Noen som vet om en bra butikk eller nettside hvor jeg får kjøpt denne? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Så fremst du ikke trenger USA-kart, er det ingen grunn til å velge GO920 over GO720. Jeg vil også anbefale TomTom GO720. Til forskjell fra Garmin, viser også tomtom hastighet i navigasjonsmodus, noe Garmin ikke gjør. Så er du opptatt av å se hastigheten mens du navigerer etter en rute, velger du tomtom. Lenke til kommentar
elektriker1 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Så fremst du ikke trenger USA-kart, er det ingen grunn til å velge GO920 over GO720. Jeg vil også anbefale TomTom GO720. Til forskjell fra Garmin, viser også tomtom hastighet i navigasjonsmodus, noe Garmin ikke gjør. Så er du opptatt av å se hastigheten mens du navigerer etter en rute, velger du tomtom. Ser at mange anfefaler TomTom. Er det kun TomTom som gjelder? Har selv ingen erfaringer med GPS men ser behovet for en slik anskaffelse. Det jeg har behov for er en enkel og grei GPS som får meg til riktig adresse, den bør også være enkel å navigere i. Noen forslag? Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Nav link typene har også samme kartsystem som tomtom som er det beste. Den er også billig og det er ikke verksted på den slik at du får ny hvis denne blir ødelagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå