Gå til innhold

Film24 og betaling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9812398713
Jeg har en og en halv måned igjen av medlemskapet, men vil vite om det blir noe trøbbel med trekk fra Visakortet nå som det ser ut som de har tatt bort muligheten til å fornye abonnementet fra kontosidene.

Som du ser i linkene jeg gav deg, så er det en viss fare for at Film24 vil fortsette å trekke deg. Ta kontakt med banken din for å avklare eventuelle grep dere kan gjøre for å hindre unødvendige trekk, og reklamer på trekk du ikke godkjenner.

Lenke til kommentar

Eg har selv satt mitt abonement på stopp, og der stoppet det. Eg fikk aldri noen bekreftelse på at det ble stoppet, noe eg syntes var rart, og tok derfor å stoppet det flere ganger ved flere annledninger for å være sikker. Eg har ikke fått filmer eller blitt trukket etter dette.

Men det at eg ikke har fått filmer trenger jo ikke å bety noe ;)

Lenke til kommentar

Vel, da var det en god/dårlig nyhet lagt ut på film24.no.

Bedriften legger ned sin virksomhet.

Tross at eg ikke er helt fornøyd med kundeforholdet mitt til Film24 synes eg

det var en positiv vending av dem å få til den avtalen med BraFilm. Naturligvis

tjener jo BraFilm bra på dette, men allikevel.

Lenke til kommentar

Da er film24 ute av leken.

Sitat ifra siden dems:

Film 24 legger ned sin tjeneste med virkning fra 1. mars. Dette innebærer at det dessverre ikke vil bli sendt ut filmer fra oss etter 1. mars.

For at du ikke skal bli stående uten et filmtilbud har vi kontaket BRAFiLM.no som vil tilby alle eksisterende Film24-kunder 1 måneds gratis medlemskap hos BRAFiLM.NO Tilbudet er gyldig frem til 14. mars 2008.

Var det TV2 hjelper deg, som ordnet til dette tro?

Film24 begrunnet hele problemet med at de hadde for lite ansatte.

De lovte på TV2 at alle kundene skulle få igjen pengene de har betalt, som de ikke har fått noen film.

Da spørs det om hvor lenge Brafilm kommer til å holde på da.

Jeg prøvde Brafilm med 3 uker gratis. Jeg kunne med det tilbudet kun få en film om gangen.

Og på de tre ukene så fikk jeg kun se 3 filmer, og ingen av de var på toppen av min ønskeliste. Jeg sendte også filmene dagen etter jeg mottok de.

Så jeg syns at tilbudet var veldig dårlig siden jeg ikke fikk filmene jeg mest ønsket meg, og at de var trege til å sende nye filmer. Det kan jo være litt postens feil og da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...