Sirslask Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hvordan kan en infeksjon i magen oppstå og hvordan kan det kureres? - Hilsen Datasmurf som ikke får koblet seg opp med mobilen Lenke til kommentar
klxm Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=321112 Selv om der står at en infeksjon går over av seg selv, ville jeg kanskje gått til legen om du fryker du har en infeksjon i magen..... kan vere litt av hvert.... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Ja, ble innlagt på sykehuset i går og det var ved midnatt at de fant ut at jeg hadde kanskje hadde infeksjon i magen - siden jeg hadde mange hvite blodlegemer i blodet - etter å ha liggi der siden to. Men hva det enn var, gikk det over og jeg er i fin form igjen og sitter hjemme uten mat. Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (Til trådstarter) Kommer vel litt an på hva du mener. Mener du at hvis man feks spiser mat som er blitt dårlig (full av bakterier) og at man da får magesjau? Eller mener du en bakteriell betennelse av selve veggen i mavesekken? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Det var ang. meg siden jeg lå på sykehuset og ikke fikk svar fra legene og heller tenkte på å spørre dere på forumet, men ikke klarte å koble meg opp til forumet via mobilen, så jeg svarer. Jeg aner ikke hva det kom av, men jeg fikk intense magesmerter i går og etter å ha vært innom tarmslyng, bukspyttkjertel-infeksjon, blindtarm og nyrestein, fikk jeg vite at jeg hadde flere hvite blodlegemer enn normalt og at det sannsynligvis var infeksjon i magen et sted. Tror det var en bakteriell betennelse av selve veggen i mavesekken, men er ikke sikker, da jeg føler meg frisk som en fisk nå og er skrevet ut og sendt hjem uten å få vite noe særlig mer om hva det var. Endret 22. februar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 OK, jeg er selvfølgelig ingen ekspert; Men fikk du antibiotika? (Intravenøst eller tabletter?) En infeksjon i "magen" (abdomen) behøver forresten ikke være i selve magesekken (jeg tolket det litt for bokstavelig!) Her er litt info om mulige årsaker til abdominale smerter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå