Traadstarter Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Har dere vært der? Hva er det å se og gjøre? Hvordan kommer man seg lettest dit? Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 sier bare GLORIUS NATION OF KAZAKHSTAN! Men har hørt de er litt "strenge" der. Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Kazakhstan er et utrolig vakkert land, ser det ut som. Vakrest natur i verden? (etter Norge selvfølgelig) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Det er jo rimelig kommunistisk der da.. Antar de liker vestlige penger. Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 HAHAHAHA, fy faen i helvete så jævlig bra! Har du flere sånne sanger? Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) WikiTravel har en del informasjonom Kazakhstan. Avoid talking about the 2006 Borat movie. The film clearly misrepresents Kazakhstan for its own purposes, not connected to any reality in Central Asia, but it was not well received here as Kazakhstanis did not enjoy being portrayed (quite unjustly) as backwards and bigoted. You're likely to make someone rather angry by reminding them of it. :!: Endret 22. februar 2008 av Feltherre Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Hårsåre og selvhøytidelige altså. Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg har ikke hvert der, men kunne veldig gjerne tenke meg å dra til alle landene rundt der, som Aserbadjan, turkmenistan og resten. Jeg har da hørt av en annen at det er skikkelig kjedelig å trist der, men han var der da og borret etter olje, så det er ikke sikkert han fikk de fineste turene og stedene å se på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå