Stigma Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hey, Har noen info om når ca E8400 komemr i butikkene? Jeg skal bygge en ny maskin for en venn, og vil helst ha E8400 over gamle E6850 pga. både pris og ytelse/effektivitet, men den er ikke på lager i Norge enda. Den står på forventet dato mellom 26-29 denne måneden avhengig av butikk, men som vi vet er jo ikke de estimatene verdt pixlene de er skrevet på. Så, har noen peil om den er nært forestående, eller om det kommer til å ta en del uker/måneder før den faktisk er i salg? Så pcutstyr.no har faktisk den på tilbud, så det indikerer vel sansynligvis at den kommer snart. Vet noen? =) -Stigma Lenke til kommentar
ozzy71 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hei! Har sjekket litt. Har vært på ferie i Danmark og i Sverige. Uansett hvilken butikk jeg har vært innom her har de sagt midten av mars. Jeg lurte på hvorfor, og en sa at de ble sluppet for tidlig... Jeg solgte min gamle prosessor for å kjøpe meg denne, så jeg er også interessert i at den kommer ganske snart.... ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå