hartvedten Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Ok, har diskutert dette med mange mennesker, og fundert litt på dette selv, og mange forskellige svar har kommet meg for øret, finnes det en form for ultimate ordtak? Min er kanskje en smule snål. meningen med livet er individets muligheter og valg så lenge det ikke går ut over andres individers meninger og valg. Her og nå kan vi sveise sammen masse lure ord og definere meningen med livet :!: Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
atrax Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Må det være en mening? Jeg ser ikke rom for noen "mening med livet" med mindre det er en skaper, og det finner jeg usannsynlig. Dessuten vil jeg påstå at et individs muligheter og valg alltid vil gå ut over andre individers muligheter og valg. Og hva er et individ? Er den betegnelsen kun gyldig for mennesker? Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Skal folk aldri slutte å diskutere meninga med livet!? Det er ingen mening med livet. Lenke til kommentar
Falstaff Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Meningen med livet er livets mening. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Tautologier beskriver ingenting, men folk synes det gir mening... sier litt Lenke til kommentar
Johari Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Meningen med livet er det man selv gjør det til Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Meningen med livet er de små tingene. Jeg tror at jo mer tid man bruker på å fundere hva meningen med livet er, jo mer forsvinner det som livet ditt egentlig skulle bety foran øynene på deg. Og dessuten, som du skriver i din egen førstepost. Det er individer på denne jorden. For noen er kanskje religion meningen med livet, for andre er såpebobler, dikt, kaffe og tøymykner meningen med livet. Livet er akkurat hva du gjør det til, og jeg har ingen planer om å kaste bort mitt på tenke på hva det er "meningen" jeg skal gjøre det til Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 42. Eller var det 52? Lenke til kommentar
Johari Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Answer to Life, the Universe, and Everything is 42 i følge Douglas Adams's Hitchhiker's Guide to the Galaxy. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Definitivt 42 Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 "Meininga med livet" er fullt og helt et religiøst spørsmål og hører ikke hjemme i den moderne vitenskap. Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Meningen med livet er det man selv gjør det til Det er jo ikke en mening, det handler jo bare om hvor bra livet ditt blir...egentlig. Jeg har tenkt og fundert så mye på hva meningen med livet er, og kommer aldri frem til noe svar. Vi bare er her. Det nærmeste svaret jeg har kommet er musikk, men blir vel ikke akkurat riktig det heller... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Kopiere genene sine og sørge for at de lever vidre etter du har dødd. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Ingenting. Du er verdiløs. Verden ruller fint videre uten deg. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Når man har sluttet fred med sin egen tilstand og situasjon slik en kriger kan bruke selv et strå som våpen. Når andres meninger og din egen status er likegyldig for deg, for du er i harmoni med deg selv og det er det eneste som betyr noe. I det lange løp er det jo egentlig ingenting som betyr noe. Som en bonus vil du da, ironisk nok, oppnå høy status, popularitet og suksess. Som en klok mann sa til meg en gang jeg betrodde mine problemer til han - som jeg i min naivitiet trodde hadde betydning: "Det skal du drite i." Nevnte person har i dag en slack og sinnsykt godt betalt jobb og en grisedeilig kjærste til tross for at han ser ut som et naut. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Drekke seg mongis hver eneste helg JOHOOOOOOO!!! Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Kopiere genene sine og sørge for at de lever vidre etter du har dødd. Ja, det er meningen med livet. Ingenting. Du er verdiløs. Verden ruller fint videre uten deg. Det er riktig, men ingenting annet har noen verdi heller. Ikke verden heller. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 eeehm, jej kan lage n liste lzm: hotte babez lol drekka sprit å henge me venna minee <3 hotte babez lol banke styyge fetingar lol pule mej sanzeløs xD snus å røyk å øl å sprit!!!1 xDxd cs oxo da lol Kvifor noko meining eigentleg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå