-Sturle- Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg lurer på hvordan jeg finner informasjon slik som denne: Video:......x264 2 pass ~ 1700 kbps Audio:......AC3 5.1 448 kbps Rez:....... 688x288 FPS:........25 Source:.....DVDR5 Finnes det et eller annet som finner ut dette? Takker for hjelp Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Mulig VLC gjør dette, har du prøvd? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 http://mediainfo.sourceforge.net/nn Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Noe leser du ut av FOURCC, noe fra diverse headere, noe fra kommentartagger og noe er det kun han som transkodet den som vet. x264 1700kbps, AC3 5.1 448kbps, 25 FPS, og oppløsning <- dette leses ut fra FOURCC og headere( eller en annen intern standardplass ). Dette kan du lese ut av alle filer. Twopass <- Enten lagt inn manuelt eller automatisk av programmet brukt til transkodingen i en kommentartag. Der kan hva som helst skrives og normalt er det ikke lagt inn noe som helst. Source: DVD5 <- Lagt manuelt inn i en kommentartag av personen som transkodet. Selv bruker jeg G-spot og "render" i MediaPlayer Classic til å lese denne informasjonen, men har også testet ut Videoinspector, MediaInfo og YAAI. Endret 22. februar 2008 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
-Sturle- Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå