robiwan Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Skal vurdere min nintendo Wii og usikker på hvilken mod-chip jeg skal bruke. Har satt opp ei liste of pro's and con's. Slik jeg ser det: D2Ckey: +God historikk -Mange loddepunkter -Ikke oppdaterbar D2PRO: -Liten historikk, siden den er helt ny +Få lodde punkter i forhold til D2CKey +Oppdaterbar Men hvem skal jeg velge? Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Var lite respons på denne trådem Jeg har bestemt meg, går nok for D2Pro med en FlexPCB løsning. Noen som veit hvor jeg får kjøpt D2Pro? Lenke til kommentar
vi3t Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 det går også an å oppgdatere med d2ckey, i alle fall den jeg har.. da mener jeg firmwaren.. Lenke til kommentar
innard Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) *feil utsagn slettet fra tråden* Endret 7. mars 2008 av innard Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Det ser også ut som det skal komme enda en ny chipp Wasabi heter den. Valgets kval... Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Wasabi is not your typical Wii drivechip. Apart from all the usual features you'd expect from any good chip (including a working built-in GC audiofix), it sets new standards on many points: * It's the first chip that works on all drives, from DMS to latest D2C drives (including GC2-D1A). * It's the first D2C compatible chip that is upgradable from DVD. * It's the easiest chip to install on D2C: only 9 wires, only 3 of them connected to a pin/via. * It's the easiest chip to install on DMS and D2B as well: No need to use a dremel or super-glue with "cut-pin" drives, and there's no pin/via to solder even with the latest D2B boards. * It's the first D2C compatible chip that is as clean as DMS/D2B drivechips: full control over the drive's firmware, no physical patching on the lines while the games are running. That means perfect stability, more control, and no stress on the drive's components. * Best of all, it's the first chip to include a decent amount of flash memory (128KB) for firmware and data storage. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Noen som har sett tester av Wasabi, leser på endel forums at mange moddere mistenker at den ikke er ekte. Lenke til kommentar
j0hnsen Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 den blir vel testa nå i 2.uke i mars. Om den er ekte eller ikke blir bare spekulasjoner. Vi får vente å se Lenke til kommentar
innard Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hei, er det noen måte å finne ut om en chip er "dud" uten å lodde den først? Lenke til kommentar
Syv Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) det går også an å oppgdatere med d2ckey, i alle fall den jeg har.. da mener jeg firmwaren.. Hvordan og hvor gjør du det? Jeg bestillte en Wii med d2ckey fra Modnet i fjor. Endret 11. mars 2008 av Syv Lenke til kommentar
Jext Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Er det noe som helst funksjonalitet man mister ved å ha moddet Wii? Fungerer alle backups, inkludert Brawl? Og blir det ikke trøbbel med friend codes separate for spill og slikt samt online spilling? Ikke meningen å stjele tråden men lurer fælt på dette. Lenke til kommentar
j0hnsen Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Er det noe som helst funksjonalitet man mister ved å ha moddet Wii? Fungerer alle backups, inkludert Brawl? Og blir det ikke trøbbel med friend codes separate for spill og slikt samt online spilling? Ikke meningen å stjele tråden men lurer fælt på dette. vær forsiktig med å bruke updates når du setter inn ntsc-spill på en modda pal maskin. Den kan brickes hvis du er uheldig. Ellers er det bare flott! Ser forrestenut som wasabi ikke var en hoax, denne chipen blir nok et klart 1.valg for folk med d2c maskin nå. Oppdatering via dvd, samt latterlig få loddepunkter er supert Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 Det ser ikke ut som den feite dama har syngi helt enda. Infectus/Aragon kaster seg på bølgen med få lodde punkter og oppdatering på DVD. http://www.infectus.biz/news.php?news=2008-03-13%2008.45.08 Lenke til kommentar
j0hnsen Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 noen som har sett norske moddere tilby wasabi enda? Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Venter på min chipp fra Canada, når den kommer så skal jeg modde min Wii så får vi se hvor enkelt det er... Lenke til kommentar
j0hnsen Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 ja.. ser ut som jeg får gjøre det, jeg og. Noen spesiell grunn til at du bestillte fra canada forresten? Billigere frakt? Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Nei egentlig ikke, gar vært i kontakt med de på mail, og ok priser. Pluss at jeg bestilte ekstra remote og nunchuck til en god pris. Gamersection tror jeg de het. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Planlegger å modde wiien min, hvilken modchip anbefales til D2C ? Lenke til kommentar
blahbla77 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Venter på min chipp fra Canada, når den kommer så skal jeg modde min Wii så får vi se hvor enkelt det er... Fikk du chippen noe gang og gikk det bra å modde den? Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Venter på min chipp fra Canada, når den kommer så skal jeg modde min Wii så får vi se hvor enkelt det er... Fikk du chippen noe gang og gikk det bra å modde den? Fikk den faktisk i forrige uke, men skal trene litt på loddinga på gamle datakomponenter til neste uke, slik at jeg er fit for feight på Wii'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå