TGH73 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Heisan, har et problem...en harddisk som er formatert, men som ikke burde ha vært det.. Det er ingen filer på den, og den ble hurtigformatert (NTFS), så det burde være en sjans for å få tilbake data. Noen som kan anbefale et bra program til dette? Gratis/billig er et absolutt fordel siden jeg er fattig student. (eller torrent da, men sånt snakker vi ikke om) Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg vet dette fungerer, å jeg vet det skal gå ganske smertefritt. Jeg mangler bare personlig erfaring med det. Du får nok svar, og det ordner seg nok. Henger meg på, jeg vil vite navnet på et slikt program. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hurtigformatering og vanlig formatering gjør like lite/mye skade. Vanlig formatering sjekker bare disken for sektor feil også. OO sin Unerase fungerer bra, men er ikke gratis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 GetDataBack er et meget bra program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå