Jo Are Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Hei tror dessverre at mitt Logitech z-5500 er ødelagt. Det hadde seg nå slik at jeg skulle støvsuge på gulvet under subwooferen i dag, jeg slo da av strømbryteren bak på suben dro ut kablene og flyttet den og støvsuget under. Da jeg satte suben tilbake plugget jeg i kablene på de rette stedene og slo på strømbryteren, men ingenting skjedde fikk ikke lys i kontrollenheten uansett hva jeg prøvde. Skal også sies at sikringene har gått de siste gangene jeg har slått på strømbryteren på støpslet (ikke på suben men på skjøteledningen), men virker rart hvis det skal ha noe å si for anlegget da ingen annen elektronikk koblet til ble påvirket. Noen som vet hva som kan være galt, og eventuelt en løsning? Hvis det er ødelagt dekkes vel det av garantien? Takker så mye for svar Endret 22. februar 2008 av Jo Are Lenke til kommentar
UltraBIP Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 jeg har z-5500 og noen ganger når jeg tukler med strømmen eller noe, så går det en liten sikring på subben.. som gjør at det lyser rødt på "panelet" men får ikke skrudd den på kan jo være det er problemet Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Ja fant en liten sikring bakpå suben nå, kan jo være den som er gått. Noen som vet om man lett kan få tak i en slik på expert, og hva er prisen for en slik en? Lenke til kommentar
UltraBIP Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 ta den med deg til en bensinsatsjon der pleier de og selge de :)til 11kr Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 ta den med deg til en bensinsatsjon der pleier de og selge de :)til 11kr Såpass billig:) takker for svarte. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 En sikring til 5 kr løste problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå