Heimdall Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Heisan. Trenger litt hjelp her. Er veldig grønn med iTunes, og vil legge til albumbilder til rippede CD-er i iTunes. Har selvfølgelig googlet, men bildene/forslagene jeg ser der må være fra eldre versjoner av iTunes. (jeg har itunes 7.6.0.29) Når jeg høyreklikker på låten velger jeg "Get info", men når jeg drar bildet over fra bildemappa, skjer ingenting. Hele det "Get info" vinduet virker egentlig... tja passivt (man kan ikke endre på noe der!) Har også prøvd å dra bildet over til den boksen som vises når man velger a vise albumbilder /artwork. Men det virker heller ikke. Føler meg passe dum nå... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 For at "get artwork" skal fungere så må du ha en iTunes Store-konto. Ellers så kan du dra coverbilder til hjørnen nede i venstre hjørne, eller om du høyreklikker på en fil og velger "view info" så skal der være et felt for albumbilder. Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Du merker låtene på albumet og drar-slipper bildet i artwork-feltet nede venstre. Men legg merke til at det feltet har to settinger: Selected Item og Now Playing. Det må stå i Selected Item, du velger det ved å klikke teksten (rett over bildefeltet). Kan du ikke endre noe i Get Info på rippede cd'er ? Du skal kunne endre alt der. HTH. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Olsen: jeg har selvfølgelig konto. Har allerede prøvd det du sier, men takk for svar! Harald: Skal prøve det selected / Now playing greiene når jeg kommer hjem. Jeg kunne, igår, ikke gjøre noen endringer på menyen (vinduet) under "Get Info" . Litt rart. Men prøver igjen ikveld. Takk! Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 OK, det virker nå (med drag and drop) Fatter ikke hvorfor det ikke virket sist. Er på ei anna datamaskin, kanskje det var noe med den gamle laptopen (eller bare en tilfeldighet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå