curiousX7 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 hei, jeg vurderer å kjøpe ett 8800gt kort til, men jeg lurer på om min psu er tilstrekkelig... psu'n det er snakk om er en Antec 550w trio tp3 det står den støtter sli... resten av systemet 2gb ram kingston e6850(stock, men vurdere klokking) ASUS P5N-E SLI asus 8800gt 512 500gb samsung takker for all respons Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) det tror jeg isåfall ikke blir noe mer en ganske akkurat. men kan være mulig. du får prøve http://www.extreme.outervision.com/psucalculatorlite.jsp PSU calc det var post om her, se hva den sier til systemet ditt. Endret 21. februar 2008 av pekka1991 Lenke til kommentar
UltraBIP Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Er greit nok det der.. er vel en minimum på 350 leste jeg på ett annet forum, men skal ikke si for mye men vil i framtiden tenke på og kjøpe en ny psu Lenke til kommentar
curiousX7 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 vil sli være å anbefale eller blir det "overkill", personlig har jeg lite erfaring på feltet... hvis jeg går for sli vil psu tåle det i lengden, med tanke på overkolkking av prosessoren og... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå