Khaffner Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg lurer på hvor man kan få kjøpt analoge instrumenter i form av "speedometere" som viser prosessorbruk, mengde ram i bruk, plass på harddisk, temperaturer, turtall på vifter og lignende som er greit å ha oversikt over. Jeg vil ha det eksternt, og ikke noe program som everest eller speedfan. mest for moroskyld Lenke til kommentar
tingo Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg lurer på hvor man kan få kjøpt analoge instrumenter i form av "speedometere" som viser prosessorbruk, mengde ram i bruk, plass på harddisk, temperaturer, turtall på vifter og lignende som er greit å ha oversikt over.Jeg vil ha det eksternt, og ikke noe program som everest eller speedfan. mest for moroskyld Mekke sjøl? Se her: http://www.uchobby.com/index.php/2008/02/1...o-analog-gauge/ Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 for komplisert og unødvendig. Andre tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå