Armageddon Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hmm. Jack sa i rettsalen at de var 8 stk som overlevde styrten. Det tyder kanskje på at de hadde med 2 lik når de ble reddet. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Alt det Jack sa der var sprøyt, men det er mulig akkurat det stemmer. En av dem er sannsynligvis sheriffen som skulle passe på Kate, det gjør at én plass er ledig. Kanskje Claire dør av skadene på vei tilbake, slik at Kate tar på seg ansvaret for Aaron da? Endret 25. februar 2008 av zonko Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Han sa at politimannen døde i krasjet. Vi vet jo at de hadde med minst ett lik hjem. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Det må være en spesiell grunn til at de ville ta med seg et lik hjem. Det må væer en person de enten brydde seg mye om eller en person som døre underveis tror jeg. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Fin episode, genial Locke :-) Ben gjør meg irritert, though Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Vi vet jo at de hadde med minst ett lik hjem. Hvordan vet vi det? Tenker du på kista Jack så på siste episode i sesong 3? Dette er jo i så fall flere år etter de ble reddet.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ja. Kom på det jeg og nå. Nå har jo 4 av de oceanic 6 blitt avlørt. Spennende å se hvem de siste blir. Jeg regner med at Ben ikke regnes som en av de oceanic 6. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Hey Armageddon: Det er Oceanic 6 + en til som kommer fra øya. Tipper at den ekstra er Aron. Utifra hvem jeg tror er Oceanic 6 så gjenstår Jin og Sun. Kan vedde mye på at det er 6 personer + Aron. Endret 26. februar 2008 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Takker for spoiler der. :-) Har ikke lyst til å finne det ut på annet vis enn å se episodene. Går litt på gammal vane og halv maskin enda syntes jeg, men må innrømme at flashforward var en ny og spennende vri på serien. Ga den et friskt pust (for min egen del ihvertfall). 4 Episoder igjen av serien, stemmer ikke det? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Leeeenge siden vi har sett noe til røykmonsteret nå , me want answers this season! Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Jeg tipper at de neste 2-3 episodene går ut på å komplementere Oceanic 6. Samtidig å finne ut mer ledetråder om hva som skjer denne sesongen via Flashforwards. Ellers tror jeg det neste mysteriumet vi finner ut av er dette med tidsforskyvelsen som vi har fått vite i starten av denne sesongen. Så tror Røykmonsteret / Jacob / The others må settes på vent litt til... Endret 28. februar 2008 av Kjakan24 Lenke til kommentar
zonko Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Tror du har aldeles rett Kjakan, tidsforkyvingen har vi fått vite mer og mer om i løpet av sesongen nå, så vi får nok en mer konkret forklaring på hav dette innebærer ganske snart. Locke er ganske hissig på å vite mer om både Jacob og monsteret, så jeg tipper han drar ut for å finne ut mer om ei stund. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg blir skuffet om røykmonsteret tar seg en "pause" og ikke dukker opp i en eneste episode denne sesongen. blir jo helt feil, med tanke på tidligere . Den har med og dukke opp !!! Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 I uventede stunder Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Så lenge handlingen tar plass in the barracks og på stranden så får vi nok ikke se mye til røykmonsteret. Men skal vedde mye på at "it" kommer tilbake iløpet av sesongen og at vi får clues til hva det er, og om det er grunnen til at folk ser syner. Jeg vet at alle opperer med at det er "smokey" som lager synene for folk. Men har man fakta som begrunner dette ? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg vet at alle opperer med at det er "smokey" som lager synene for folk. Men har man fakta som begrunner dette ? Nei, det er såvidt jeg vet fortsatt bare en teori. En teori som stadig blir sterkere dog, men fortsatt ikke bevist. Men i en lost-podcast forrige sesong så snakket Damon Lindelof og Carlton Cuse om at vi i sesong 2, i tillegg til å få se røykmonsteret for første gang, også så det en gang hvor vi ikke var klar over at vi så det. Altså kan dette hinte til at det kan ta andre former. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Så episoden nå, den var ikke den beste fra sesong 4, men den holder fortsatt oppe det høye nivået. Liker flashforwards, blir spennende å finne ut hva som skjer med Jack, og hvordan Kate fikk med seg Aron. God episode, gleder meg til å se nr. 5 i morgen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Ikke noe "problem" å forklare ungen som Kate sin om tiden beveger seg fortere utenfor øyen enn på øyen. Dvs at om det er gått et år ute i det virkelige liv, mens det kun er gått et par måneder på øyen, så kan man hevde at Kate ble gravid på øyen og fikk ungen der. Såvidt jeg vet har de vært flinke til aldri å nevne hvor lenge de var savnet, i flash-forwards. Korriger meg om jeg husker feil (ikke sett ep. 5 enda). Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 En ting jeg syns er rart er hvor fort Claire kom over Charlies død, hun smiler og ler som om ingenting har skjedd. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 En ting jeg syns er rart er hvor fort Claire kom over Charlies død, hun smiler og ler som om ingenting har skjedd. Hvilke scener er hun lystig og lett etter å ha funnet ut av Charlies død ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå