griffin95 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hei jeg kjøpte N95 og et seperat 8 Gb scandisk microSD (4) og alt virker og helt til jeg skal ta det over i PC-en og føre over filer (fylle på med mp3) da får jeg ikke kontakt, noen som kan hjelpe ? Fakta: har 2 stk. adapter fra skandisk siden jeg også gjøpte et 2GB microSD Dette virker fint, men har ikke hvert inni N95'en enda..............så spørsmålet er om N95 gjør noe med kortet eller om det kan være PC-en ikke støtter 8 Gb men greier fint 2 Gb kort ? Har det nå i N95 og fører over filer via kabel men det tar minst et år å få alt over. Takker for svar......... Lenke til kommentar
Baardson Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Kanskje telefonen ikke klarer så stort kort! Sjekk instruksjonsheftet. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Telefonen støtter så store kort, så det skal ikke være noe problem.. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Tipper kortleseren ikke støtter SD-HC (SD 2.0). Hadde samme problem selv. Kjøpte en fujifilm-kortleser i en fotosjappe som tok SDHC-kort og alt var bare vel. Lenke til kommentar
griffin95 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Tipper kortleseren ikke støtter SD-HC (SD 2.0). Hadde samme problem selv. Kjøpte en fujifilm-kortleser i en fotosjappe som tok SDHC-kort og alt var bare vel. Ja men, det fulgt med kortleser en usb sak som er sort og rød og litt rund i formene, dere ser den når en finner et tilbd på nettet. Link 8 Gb http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=341083 SDHC type 2Gb https://www.cdon.com/main.phtml?page=my_acc...amp;navroot=904 Jo du kan ha rett iht kort leser, men da må mange ha samme problemet og vi hadde hørt om det. De som er tris er at jeg ikke har noe serlig frat med tanke på å overføre med kabel heller så det er ikke otimalt dette. Griffin95 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå