crazyclomp Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hei. HAr søkt overalt nå og finner ikke ut av det. Er det noen som vet hvordan jeg kan få skrudd tilbake kilometertelleren på min lett-mc? Det er en Starway Chunlan CL-125-3 199 mod. Dette er IKKE for å lure noen som skal kjøpe den. Denne sykkelen skal jeg ha selv og kommer til og ha den helt til den ikke vil gå mer.. Ergo, bare jeg som skal eie den. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 vet du kan bruke borremaskin til det, men er ikke sikker på hvor man skal stikke den, men bare sånn at du vet det, tar EVIGHETER og stille den tilbake Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Av nyskjerrighet, kvifor vil du skru den tilbake? Det tar ganske lang tid ja. Eg prøvde på ein moped, endte med at den vart øydelagd. Lenke til kommentar
crazyclomp Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 BTW, det er mekanisk teller:P Hvordan kan det ta evigheter? Trodde kanskje at det tok like kort tid å ta det tilbake som det tar frem:S Av nyskjerrighet, kvifor vil du skru den tilbake? Det tar ganske lang tid ja. Eg prøvde på ein moped, endte med at den vart øydelagd. Mamma vet ikke at jeg kjører på den. Så har jeg kjørt endel og har en mistanke om at hun kommer til å sjekke før jeg får skilt på den:P Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Ja, det stemmer, men no er ikkje fleire tusen kilometer akkurat noko liten distanse. Spørs kor langt den er gått. Om det i det heile tatt går veit eg forresten ikkje, kjenner ikkje sykkelen din. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) På eldre biler med mekanisk var det bare å skru ut KM-telleren og vri på tallene Endret 21. februar 2008 av gilera Lenke til kommentar
crazyclomp Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Sykkelen har bare gått 17 tusen og noe.. Den går helt fint hvis det har noe å si:P Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Det tar litt tid å skru 17 000 kilometer med ein drill som går i 1500 rpm. Lenke til kommentar
crazyclomp Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Det tar litt tid å skru 17 000 kilometer med ein drill som går i 1500 rpm. Tenker ikke å skru tilbake 17000 da! Bare 100 eller noe sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå