Osloboer Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 - Du virker som et vidunderlig menneske, kan jeg stikke en pinne i din nucleus accumbens? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 - Hvis jeg hadde hatt en hund, ville den helt sikkert elsket deg. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 "Does this rag smell like chloroform to you?" Ding ding ding! We have a winrar! Lenke til kommentar
magu2og90 Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 vet ikke om den passer inn men men. You may call me a bitch but your boyfriend call me baby Lenke til kommentar
Parabellum Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 hva med bare: -Hei! hvem er du? har funket gret for meg... 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 - Jeg har en helt ny klokke her, med GPS, høydemåler, mp3-spiller, internettilkobling - og så viser den at du ikke har underbukse på deg. ... - Har du underbukse på deg? Vent litt ... Ahh, den går en time for fort! 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 hva med bare:-Hei! hvem er du? har funket gret for meg... Se trådtittel, og merk deg ordet "humor". Lenke til kommentar
Parabellum Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 hva med bare:-Hei! hvem er du? har funket gret for meg... Se trådtittel, og merk deg ordet "humor". eg har hatt det morsomt med den i hvertfall men ser poenget ditt... 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 (endret) "Baby I’ll treat you like my homework — I’ll slam you on the table and do you all night long" eventuellt: "What do you say we go back to my room and do some math: Add a bed, subtract our clothes, divide your legs, and multiply" Endret 9. september 2008 av Slimda Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 21. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2014 En klassisk åpningslinje er å spørre "Hvor mye veier en isbjørn?", for som vi alle vet veier den nok til å bryte isen Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 19. april 2014 Rapporter Del Skrevet 19. april 2014 Jeg har glemt nummeret mitt, kan jeg få ditt? Har jeg sukker i øynene, eller er du bare utrolig søt? Hahaha! Den siste hadde jeg gått på. Så søt. Ikke hørt den før. Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 19. april 2014 Rapporter Del Skrevet 19. april 2014 (endret) "Are you a lesbian?" "no..." "Prove me wrong then!" Beste måten å få damer i senga på. Funker garantert Endret 19. april 2014 av Captain Kuijt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå