Xecuter Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Kult! Skal du filme? Legge ut? Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Jeg har lyst til å gjøre det, men tror ikke det skjer da... Men hvem vet, det kan hende.. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Dine øyne er som havet, ikke at de er så blå, men de gjør meg sjuk Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Åhhh, ........(navn). Dine øyne er som møkkete reddiker. Dine lepper glinser som slimete skogsnegler. Dine tenner er som stabbesteiner på en dårlig vestlandsvei. Garanterer smekk. Må prøve engang. Lenke til kommentar
Mr_dude Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 ...dine brød er som knekkebrød, lange og flate Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 "Does this rag smell like chloroform to you?" Haha! Så utrolig bra. Det må prøves... :!: Jeg skjønner den bare ikke... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 "Does this rag smell like chloroform to you?" Haha! Så utrolig bra. Det må prøves... :!: Jeg skjønner den bare ikke... ...Så lukter dama på kluten som er dynka i kloroform og blir bevisstløs (eller hva nå enn skjer), og hun er motstandsløs mot overgrep. Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 Æ har ein mark i røva, vil du bli med mæ heim å slikk denj ut? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 good GOD! 100 spenn til han/hun som prøver det på det samme kjønn og filmer det :!: Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 "Does this rag smell like chloroform to you?" ...legende! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 "Hei, jeg har nettop rydda hjemme, vil du bli med og rote litt?" "Vil du bli med meg og bli skutt i veggen?" Begge har blitt sagt i skoletimer..xD Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 "Does this rag smell like chloroform to you?" Haha! Så utrolig bra. Det må prøves... :!: Jeg skjønner den bare ikke... ...Så lukter dama på kluten som er dynka i kloroform og blir bevisstløs (eller hva nå enn skjer), og hun er motstandsløs mot overgrep. HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHH. Den der er den beste jeg har hørt på en stund. Legend = 'D Lenke til kommentar
FunkyHunk Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Youtube Myspace, and i'll Google your Yahoo Lenke til kommentar
DrLemming Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Kan jeg mounte deg? Den funker kanskje best på et hardcore LAN-party? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Ja den er litt nerd ja xD Jeg har da noen Jeg er nekrofil, er du flink til å leke død? Fuck me if im wrong, men skulle ikke vi pule ikveld? Jeg vedder 100kr/en øl på at vi ikke kommer til å ha sex akkurat nå (Fungerer best i fylla, når folk er desperate etter mer øl) Pul meg om jeg tar feil, heter ikke du Grinde? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 det må sies at sjekkelinjer ala typen "hørt det før" som for lengst har blitt plassert dypt underst i klisjé-bunken burde vikes unna, og heller improvisere fram til noe nyskapende, dere vet: en sjekkelinje blir kun sjarmerende om du det kommer just in the moment, viss du praktiserer det forann speilet først kommer det alltid feil ut Tydelig at noen har erfaring med dette Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Følgende er benyttet med suksess, når ledsaget av glimt i øyet: -Har du plukket blomster idag? -neeei..? -Ånei, var bare du luktet så godt -Drakk du brus til frokost idag? -nei? -Ånei, du er bare så sprudlende? -Er du vegetarianer, eller er det mulig å lure inn et lite kjøttstykke? -Har du vært hos din mor idag? -nei? -Ånei, du var bare så strøken Dog ikke som openers, heller et par minutter ut i samtalen. Skaper latter i mengder, noe som er positivt uansett årsak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Kompisen min sin favoritt: -Har du hår på brystet? -Ehm. Nei? Eg er kvinne. -Prov det! Lenke til kommentar
samebob Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Jeg kan å svømme, men når æ ser øyene dine så drukner jeg uansett! "få sjå på fetta di, æ veit du har ei" Lenke til kommentar
JonGanja Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Får jeg ikke kuse så river jeg huset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå