jig9 Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 - Vi ville fått veldig pene (Pek på deg selv) og smarte barn (pek på henne). - Aww.. du er så søt at jeg nesten glemmer at jeg ikke er ute etter et forhold akkurat nå. - Jeg har ikke tid til å tilfredstille alle jenter, men i kveld blir det kanskje din tur. - Jeg er kansje ikke den kjekkeste gutten her, men jeg er den eneste som snakker med deg. - Du kan like godt ligge med meg, fordi jeg kommer til å fortelle alle at vi har gjort det likevel. - Kan jeg sette meg hos deg, eller blir du for kåt da? - Sorry pus, men vi må stikke hjem til deg og gjøre oss ferdig snart. Jeg skal på en date om to timer. Kom med deres favoritter Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Du har aldri brukt disse? Min menig er at sjekketriks er harry. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 - Vi ville fått veldig pene (Pek på deg selv) og smarte barn (pek på henne).- Aww.. du er så søt at jeg nesten glemmer at jeg ikke er ute etter et forhold akkurat nå. - Jeg har ikke tid til å tilfredstille alle jenter, men i kveld blir det kanskje din tur. - Jeg er kansje ikke den kjekkeste gutten her, men jeg er den eneste som snakker med deg. - Du kan like godt ligge med meg, fordi jeg kommer til å fortelle alle at vi har gjort det likevel. - Kan jeg sette meg hos deg, eller blir du for kåt da? - Sorry pus, men vi må stikke hjem til deg og gjøre oss ferdig snart. Jeg skal på en date om to timer. Kom med deres favoritter du det der nytter ikke. det kan høres bra ut i skriftlig form her, men i virkeligheten funker det ikke de linjene der utstråler enten falsk selvtillit, overfladiskhet eller desperasjon. jeg har prøvd meg på en "jeg liker deg fordi du er så smart", mens jeg så og pekte på puppene til dama. det ble jo bare gøy, men du kommer deg ikke noen vei i noen retning med sånt Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 "You have been running through my mind all day...screaming" Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 "Does this rag smell like chloroform to you?" Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 du det der nytter ikke. det kan høres bra ut i skriftlig form her, men i virkeligheten funker det ikke Hva var det du ikke skjønte med «humor-sjekkelinjer»? Ikke at de var så utrolig morsomme, men dette er ingen guide til å dra med seg noen hjem. Lenke til kommentar
SivilMilitaer Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Du har pene sko, skal vi pule? Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Du har pene sko, skal vi pule? Den funker nok Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 I'm no Fred Flintstone, but I can make your bed rock. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 du ser støvete ut.. la meg feie over deg! ER det noen som egentlig har hatt suksess med disse sjekkereplikkene? Som regel funker jo "kan jeg spandere en drink" best, men har alltid hatt lyst til å teste ut de dårligste sjekkereplikkene og sett hva slags reaksjon jeg fikk tilbake Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 utfordrer noen til å prøve: "Gruvearbeidern min har vært arbeidsløs lenge, og nå vil han ha gullet ditt!" Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Funker best hvis du er trønder og faktisk har ryddet rommet ditt: - Æ rydda rommet mitt i dag, vil du værra me hjem å rot? Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg har glemt nummeret mitt, kan jeg få ditt? Har jeg sukker i øynene, eller er du bare utrolig søt? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 "Si me æn ting, du. Du har vel ikkje moldenser i d, du? "Ehm, nei. Jeg er østlending" "Jaha, ja. He du løst på litt, da?" "Vil du være med hjem til meg for å leke støvsuger? Du suger og jeg brummer!" Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 "Si me æn ting, du. Du har vel ikkje moldenser i d, du?"Ehm, nei. Jeg er østlending" "Jaha, ja. He du løst på litt, da?" Pfs! Den funker bare for nordlendinger! Faen ikke prøv deg! Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Du ser firkantet ut. Skal jeg rundpule deg? Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 <en som har lyst på analsex> "Kan jeg få ta deg i bæsjefitta?" "Har jeg plut deg?" "Nei" "Da er det faen meg på tide!" "Er du vegetarianer, eller er det mulig å få lurt inn en kjøttbit?" Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Denne har jeg sett noen teste ut, uten direkte hell da... Merkelig nok... "Akkurat nå er det er 50% sjanse for at vi har sex i kveld. Jeg vil, vil du...?" Andre: "Du er støvete, la meg høvle over deg" "Blir du med hjem til meg? Pizza og pulings? Ikke? Du liker ikke pizza altså?" Brukes på eget ansvar. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Du er så stygg når du smiler. Hirr-hirr Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Kan jeg mounte deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå