flaffy88 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Noen ganger når jeg skrur på maskina så kommer det hypertransport failed at last boot i posten. har lagt inn alle drivere men. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 den meldinga kommer jo lenge før noen drivere er lastet inn. Tipper enten hovedkort eller prosessor er i ferd med å daue Lenke til kommentar
flaffy88 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 men det kommer bare noen ganger etter jeg har kobla helt i fra strømmen og pcen har stått litt kommer ikke ikke alltid :S Lenke til kommentar
flaffy88 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 den ene spenninga som skal være på 12,000 er på på rundt 12,300, er det mye? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Nei, det er innenfor det som er helt normal variasjon. Lenke til kommentar
flaffy88 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 men pcen er nesten helt ny da. oxo må jeg jo påpeke at det skjer etter at strømmen har blitt kobla ut(kontakter tatt ut) over liten tid. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Kan du skrive den nøyaktige feilmeldingen så det går an å google uttrykket. Hvis man søker på det du skriver finner man kun ditt innlegg. Vil anta at det finnes flere i verden som har opplevd det samme Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Antagelig bare en bug når hoveskort har vært uten spenning. Hadde noe lignende for en del år siden på et Socket-462-kort. Dersom maskinen hadde vært koblet ifra el-nettet raporterte post reporteren "CPU failed", selv om maskinen postet som normalt. Mitt spørsmål blir om maskinen virker som normalt til tross for feilmeldingen? Lenke til kommentar
flaffy88 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 ja den funker helt vanlig er bare neon ganger jeg får den feil også Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Trolig noe på linje med det jeg opplevde, dog ikke 100% sikkert. Om maskinen virker som den skal ellers så tror jeg det går an å overse det. Kjør noen testprogram for å være sikker på at ytelsen er som den skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå