Gå til innhold

Antec fusion 430 Black (v2)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det stemmer at programvaren er litt dårlig, men fungerer ok for min del. Ihvertfall i en uke om gangen ca før den tar opp 100% prosessorkapasitet og må kutte strømmen på displayet slik at det fungerer en stund til ca en uke. Har pcen stående på konstant for nedlasting. Fullt kompatibelt med winamp og mediacenterprogrammet viser filmtittler, avspilt, og gjenstående tid, og muligehet for forskjellig visninger av info i pausemodus når du ikke bruker winamp eller mediacenterprogrammet. Kontrasten stiller du i det medfølgende programmet og det ser bra ut for meg når du justerer ned kontrasten fra default. Når pcen er skrudd av vises en klokke i stede for å bli helt svart. Mulig å skifte til en umasse forskjellig skrifttyper og scrollehastighet av informasjonen, og så er det en equaliser graf ved avspilling av musikk.

Lenke til kommentar

Hei

Jeg vurderer også dette kabinettet. Jeg synes alle "rewiews" er rimelige positive. Jeg tviler ikke på kvaliteten, Antec er kjent for kvalitet. Det jeg lurer på er hvor mye plass det er inni. Er det f.eks. plass til et fett vifteløst skjermkort, et TV kort og muligens et lydkort.

Bør man heller velge et kabinett som tar ATX hovedkort? Evt. hvilket? Vil ha mulighet for fjernkontroll og helst to eksterne brønner til DVD og kortleser.

Lenke til kommentar

Skjermkort med skikkelig ytelse i spill og passiv kjøling har gjerne deler som stikker opp over selve kretskortet, heatpipes eller kjøleribber. De vil nok stange i toppdekslet på Fusion. Det er ikke mye plass fra høyden på skruefestet til ekspansjonskortene og opp til dekslet.

Kjøleløsninger som blåser luften ut av kabinettet (type Arctic Cooling) kan være et stille alternativ. Må bare være obs på at luften kan bli sugd inn igjen gjennom perforeringene på baksiden (evnt. snu 12 cm viftene på siden slik at de blåser luft inn i kabinettet?).

Grafikkort som tar to kortplasser samt PCI TV-kort og PCI lydkort kan også være problematisk på MicroATX hovedkort. Kikket litt i prisguiden og så at mange produsenter plasserer de to PCI sporene ved siden av PCIe sporet til grafikkortet.

Vet ikke hva som er få av lyd/tv som kan bruke PCI Express x1 sporet?

I mitt Fusion kabinett er det ASUS HD3650 grafikk med vifte som opptar to kortplasser + et lavprofil WiFi kort, og det går bra (hvis bare ASUS Smartdoctor kunne senke vifteturtallet i idle !).

Ellers så finnes det en test med mange bilder her.

Endret av Streamline
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...