BigRazer Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Nå gleder jeg meg:D Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Har ingen navnløse billetter lengre. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Har ingen navnløse billetter lengre. Og det skal feirast! Lenke til kommentar
Halfman Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 *SpretteOppEnCola* Skål alle sammen.. skål For HW rekka 08 =D <3 Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Men me manglar vel fortsatt ein del folk eller? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Men me manglar vel fortsatt ein del folk eller? Vi mangler en del folk fra den gamle tråden ja, de har til onsdag på seg, den 28. lenker jeg meg fast til dataen og seater. Lenke til kommentar
Danrase Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 28? såpass, då har jo folk _litt_ tid på seg i hvertfall ... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Den 28. er torsdag, så nære kl 1600 som jeg makter på torsdag begynner jeg å seate. Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 etter nå et tapert forsøk om å lage den bannern (som jeg foreslo på side 5 eller 6) så gjir jeg opp. har nå sotte i mage timer å prøve å få til PhotoShop CS2 men det går ikke.. så om noen er villig til å prøve så er det heeelt greit Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Er fornøyd med de plassene der. Bra dette her iceman, fint at noen ordner opp Lenke til kommentar
Danrase Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 etter nå et tapert forsøk om å lage den bannern (som jeg foreslo på side 5 eller 6) så gjir jeg opp.har nå sotte i mage timer å prøve å få til PhotoShop CS2 men det går ikke.. så om noen er villig til å prøve så er det heeelt greit Jeg har _litt_ erfaring med plakater, så kunne kanskje prøvd å lage noen enkle utkast, og lagt de ut her i tråden ... Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 etter nå et tapert forsøk om å lage den bannern (som jeg foreslo på side 5 eller 6) så gjir jeg opp.har nå sotte i mage timer å prøve å få til PhotoShop CS2 men det går ikke.. så om noen er villig til å prøve så er det heeelt greit Jeg har _litt_ erfaring med plakater, så kunne kanskje prøvd å lage noen enkle utkast, og lagt de ut her i tråden ... flott Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) etter nå et tapert forsøk om å lage den bannern (som jeg foreslo på side 5 eller 6) så gjir jeg opp.har nå sotte i mage timer å prøve å få til PhotoShop CS2 men det går ikke.. så om noen er villig til å prøve så er det heeelt greit Jeg har _litt_ erfaring med plakater, så kunne kanskje prøvd å lage noen enkle utkast, og lagt de ut her i tråden ... hele dritten i rasterbator som nevnt over?? det hadde ihvertfall blir rått:D Endret 27. februar 2008 av IronMartin Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Rasterbator Jupp.. Hadde gått an det.. Genialt program som man kan velge størrelse, farge, "oppløsning"(punktstørrelse) osv. Er bare et helvetes arbeid hvis man ikke har marginfri skriver. Harald Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 er du i gang med seatingen? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Nei. Er ikke før i morgen det. Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Nei.Er ikke før i morgen det. jafaen, sorry, trodde det var 18 i dag :/ mybad.. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Mens jeg mekker det siste seatmapet og oppgraderer deltagerlista litt, kan dere kose dere med den siste millionpundsgevinsten vår, og mitt forsøk på å kreve inn pengene: My full name is Bror Anton Lamsen. Now: SHOW ME THE MONEY! Sincerely Bror Anton Lamsen Dødoverskæmgata 33 94876, Venterispenning > From: [email protected] > To: [email protected] > Subject: Success Alert: Winner!!! 2008 > Date: Wed, 27 Feb 2008 07:30:56 -0500 > > We are happy to announce that you are one of our Lucky Four(4)Star Prize Winner in this months edition of the Uk Online Lottery in England.This makes you a proud winner of a cash prize of £1,000,000.00 To claim your prize it is important that you acknowledge the receipt of this correspondence your Full Name: Full Add: to our claims officer.Mr.Edward Fring([email protected]). Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Var det ikke en som hadde banner fra ifjord liggende? Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Mens jeg mekker det siste seatmapet og oppgraderer deltagerlista litt, kan dere kose dere med den siste millionpundsgevinsten vår, og mitt forsøk på å kreve inn pengene: My full name is Bror Anton Lamsen. Now: SHOW ME THE MONEY! Sincerely Bror Anton Lamsen Dødoverskæmgata 33 94876, Venterispenning > From: [email protected] > To: [email protected] > Subject: Success Alert: Winner!!! 2008 > Date: Wed, 27 Feb 2008 07:30:56 -0500 > > We are happy to announce that you are one of our Lucky Four(4)Star Prize Winner in this months edition of the Uk Online Lottery in England.This makes you a proud winner of a cash prize of £1,000,000.00 To claim your prize it is important that you acknowledge the receipt of this correspondence your Full Name: Full Add: to our claims officer.Mr.Edward Fring([email protected]). sikkert bare tull.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå