Danrase Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Sender mæil med navn og nick i morgen(kveld antar eg). Gjør det noe om kompisen min tilfeldigvis ikkje er medlem på hw? (lurer på ka han egentlig gjør når han e på nett ...) Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hvordan går det forresten med T-skjorter? blir det noe av? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Sender mæil med navn og nick i morgen(kveld antar eg). Gjør det noe om kompisen min tilfeldigvis ikkje er medlem på hw? (lurer på ka han egentlig gjør når han e på nett ...) Bare å melde seg på det, jeg er åpen for at HW-rekka kan strekke seg litt over i neste rekke for etternølernes skyld. Lista over folk som MÅ_SE_TIL_HELVETE_Å_SETTE_MEG_SOM_SEATER: Martin Gustav Flåten Magnus Hansen Lars Holden Nicolaysen liquid Mats Paulsen IAG Det absolutt ferskeste seatmappet noensinne så langt: Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Vedrørende T-skjorter vil jeg sitere Dahl fra den gamle tråden: T-skjorter blir det! Mer finner dere ut i påsken. Noe kryptisk, og egentlig litt skummelt, men vi krysser fingrene for at det ikke blir HW-rekka 08 tangaer som obligatorisk tilbehør. Endret 24. februar 2008 av Iceman™ Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Jepp, da var man hjemme fra vinterferie langt til skogs og langt til fjells uten noen videre kommunikasjon med omverdenen. Har derfor dessverre ikke fått fiksa ting før nå, men nå skal seater være i orden, og mail er sendt til Iceman™. Endret 24. februar 2008 av I.A.G. Lenke til kommentar
(PiD) EiRiCH Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Litt sent, men... Hadde det vært mulig å tatt med 3 stk. til, selv om det er litt etter fristen? Si ifra så fort som mulig, så jeg evt. kan sette deg som seater. 1.deltaker (Meg) (Tar ansvaret for de to andre) Navn: Eirik Jeppesen Hw-navn: Eirjep PTN-navn: Eirik Jeppesen (Nicket er EiRiCH) E-mail: [email protected] 2.Deltaker Navn: Adrian Knutsen Hw-navn: Hamtidamti PTN-navn: Adrian knutsen (Nicket er Hamtidamti) E-mail: [email protected] 3.deltaker Navn: Kim Andre (Vet ikke etternavnet (Han er vennen til 2.deltaker)) Hw-navn: Har ikke PTN-navn: Kim Andre E-mail: aner ikke. Jeg tar ansvaret for å sette deg som seater og gir og tar imot all informasjon angående hw-rekka. Hvis det var snakk om gruppeleder, så blir det meg. Ps: Er det sånn at man må betale for å sitte i hw-rekka? I så fall, kan vi ikke bli med. Endret 25. februar 2008 av eirjep Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Ja du må betale meg 1000 kr, og Iceman 1kr. Per person! Neida, fra spøk til alvor, du må ikke betale noe! Yaricks Lenke til kommentar
Halfman Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Fuck. etter mine beregninger så lanna jeg akkuratt på en Switch. fuck.. håper det er plass til Hylla mi i år.. ellers blir det litt surt... =\ 5 meter mellomrom per Switch forresten. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Jeg sitter nå med 2 billetter som jeg ikke kan knytte noe navn til i lista mi. Billettlista på PTN er latterlig sortert, jeg kan ikke se at det er sortert etter noe system i det hele tatt, så det_er_uhyre_viktig_at_folk_sender_meg_mail_når_de_setter_meg_som_seater Jeg gidder antageligvis ikke å legge ut no nytt seatmap i dag, dere skal få et i morgen. Endret 25. februar 2008 av Iceman™ Lenke til kommentar
alex_rumbler Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Iceman, hadde du giddi å gjort meg en liten siste bjørne tjeneste? .. Bytta plassen til meg og Per Christian så han kommer ytterst liksom? Endret 25. februar 2008 av alex_rumbler Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hvilken rad skal vi sitte på sånn omtrent? Personlig vil jeg ha oss litt bak midten av skipet, utrolige mengder støy fra scena. det beste er egentlig ca midt i hallen. da slipper du å gå så langt med utstyret når du kommer å reiser, spesielt om det er slik i år også at du må helt opp i andre enden (i forhold til hovedparkeringa) for å komme inn. samt at det blir ikke så jævla kaldt når de lufter ut. Lenke til kommentar
TommyTii Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Meldte meg på den andre rekka, Navn- Tommy Tolfsen Hwnavn - Tommytee PTN navn - Tvottie email - [email protected] Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Iceman, hadde du giddi å gjort meg en liten siste bjørne tjeneste? .. Bytta plassen til meg og Per Christian så han kommer ytterst liksom? Done Meldte meg på den andre rekka, Navn- Tommy Tolfsen Hwnavn - Tommytee PTN navn - Tvottie email - [email protected] Done Jeg har fortsatt to navnløse billetter, de skyldige bør snart tre fram fra skyggene, jeg seater ikke folk jeg ikke vet hvem er. Lenke til kommentar
Danrase Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg har fortsatt to navnløse billetter, de skyldige bør snart tre fram fra skyggene, jeg seater ikke folk jeg ikke vet hvem er. Sorry 0) satte deg som seater uten å sende navn i går, var litt for trøtt antagligvis. fikser det nu! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Om du ikke befinner deg på denne lista, sitter du ikke på HW-rekka enda. Jeg har kontroll over all de 58 billettene jeg så lang kan herse med, alle har en eier. Endret 25. februar 2008 av Iceman™ Lenke til kommentar
Danrase Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Var ikke på den mappen nei, men info er sendt (for seint), er det fremdeles sjanse? Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Om du ikke befinner deg på denne lista, sitter du ikke på HW-rekka enda. Jeg har kontroll over all de 58 billettene jeg så lang kan herse med, alle har en eier. Nvm Endret 25. februar 2008 av Nargon Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Eg skal i alle fall ikkje klage på plassen min Men du IceMan, skulle eg ha sendt deg ein mail? Har ikkje gjort det, men det virkar som om det har gått greit. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Det har gått greit logbot og gjengen ble med rett etter at jeg la ut den lista der, gidder bare ikke å oppdatere for dere... Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Iceman, hadde du giddi å gjort meg en liten siste bjørne tjeneste? .. Bytta plassen til meg og Per Christian så han kommer ytterst liksom? Done Meldte meg på den andre rekka, Navn- Tommy Tolfsen Hwnavn - Tommytee PTN navn - Tvottie email - [email protected] Done Jeg har fortsatt to navnløse billetter, de skyldige bør snart tre fram fra skyggene, jeg seater ikke folk jeg ikke vet hvem er. kan det være meg eller Anti (emile berg) ??? vil være sikker lisom, siden vi er 2 tror ikke det men Endret 25. februar 2008 av kim-roger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå