kim-roger Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg har forsåvidt 45 billetter til rådighet nå. Og hvor mange skal du ha til slutt? vist jeg har regnet riktig så skal han ha 72 billetter.. mange =/ Lenke til kommentar
Halfman Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Iceman... jeg sendte deg en mail... og lurte litt på om det forsatt var plass til meg på rekka.. fint om du kan svare på mailen. Av ren og skjær latskap har jeg ført deg opp på lista, men ikke svart på mailen. Jeg har forsåvidt 45 billetter til rådighet nå. skriv opp meg og en annen. Half-man (Vetle skrede laane) Ericandre (Eric andre Løvmo) Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Dere er skrevet opp. Jeg savner fortsatt et lass med folk fra den gamle tråden, ingen som følger med på noe som helst her eller? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Virkar nesten litt sånn... Kan jo vere at folk er på helgetur. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 De fleste sitter vel innesnødd ved en eller annen fjellovergang. Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 De fleste sitter vel innesnødd ved en eller annen fjellovergang. hehe, det had vert nå.. tar du imot påmeldinger fra nye folk, eller bare de "gamle" som får være med? Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Bør jo gi de "gamle" litt tid. Kan godt vær at de er bortreist eller noe. Send ut en PM og si ifra at du trenger bekreftelse innen en viss dato. Edit: Syns forøvrig at det kunne vært linket til denne tråden fra den gamle. Bare sånn for ordens skyld Endret 24. februar 2008 av Bakke Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Den mest oppdaterte lista over folk jeg har: Og her kommer det fantastiske seatmappet som alle har ventet i spenning på, halvannen time før lovet tid Endret 24. februar 2008 av Iceman™ Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Kjempeflott!! Kunne ikke fått bedre plass. Veldig bra. Hvor mange blir vi totalt sett? Blir det 72, som det var sagt over? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Så langt har jeg 45 billetter å herse med, venter på flere. Regner med at flere får med seg endringer i løpet av uka. Endret 24. februar 2008 av Iceman™ Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Utifra bildet og det EG skjønnar so sit eg med ansikt mot scenen og Hanky_ er til høgre for meg? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Han ble muligens til venstre for deg. La oss se for oss at plass nr 1 er inn mot midtgangen, og plass nr 36 er mot kanten av skipet. Jeg akter å plasserer oss så vi sitter i den halvdelen av skipet som er bort fra inn/utgangen. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Kunne ikkje du ha laga ein ny tegning sånn at me namna var i midten og fargane på sidene sånn at det ser ut som sånn me skal sitte? Klarar ikkje heilt å tenke klart no, so eg skjønnte meg ikkje heilt på noverande tegning Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Kunne ikkje du ha laga ein ny tegning sånn at me namna var i midten og fargane på sidene sånn at det ser ut som sånn me skal sitte? Klarar ikkje heilt å tenke klart no, so eg skjønnte meg ikkje heilt på noverande tegning hva du ikke skjønner? kanskje jeg kan hjelpe? skjøner det helt parfekt jeg :!: Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Eg sit på rekka som har ansikta mot scenen? Og det som da er opp på tegningen og til høgre for meg er mot midtgangen? Men ein ting som må avklarast er om det er greitt at eg kanskje brukar litt av plassen til han som sit til HØGRE for meg, for eg har eit "lite" kabinett og eg veit ikkje heilt kor mykje plass eg tek... Så anten om Hankey_ eller IronMartin kunne ha vore litt greie? Eg lovar å vera ganske så grei hvis det er noko eg kan gjere for dei. Endret 24. februar 2008 av Stressis Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 SEATING TIDER er satt!! http://www.gathering.org/tg08/seatschedule.html så det vil vi at resten har 3,5 dager på seg. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Greit å omsider vite når jeg må begynne å stresse. Stressis: Du kommer til å sitte med trynet mot scena, relativt nære midtgangen og for øyeblikket med Bjørn L på din høyre side, men jeg kommer til å bytte om på deg og Hanky_ så du får det som du vil, og får Hanky_ på din høyre side. Det er mulig at rekke 1 og 2 vil bytte plass slik at vi får mellomrom mellom rekkene, med andre ord betyr det at istedet for å sitte og stirre hverandre flørtende i øynene, kan f.eks jeg snu meg rundt og klå på IAG. Uansett vil Rekke 1 være med trynet mot scena, og rekke 2 vil være med trynet bort fra scena. Endret 24. februar 2008 av Iceman™ Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Som eg vil? For min del er det det samme kven eg sit med, kjenner ikkje nokon her Men det med seatingen, det var vel planen at me skulle sitte med ryggane mot kvarandre. Har det vore snakk om at me skulle sitte å sjå på kvarandre da? Rygg mot rygg er best i alle fall. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Som eg vil? For min del er det det samme kven eg sit med, kjenner ikkje nokon her Men det med seatingen, det var vel planen at me skulle sitte med ryggane mot kvarandre. Har det vore snakk om at me skulle sitte å sjå på kvarandre da? Rygg mot rygg er best i alle fall. stemmer, stemmer, jeg som roter her ^^ Mange navn å holde styr på, men det var noen som skulle sitte til høyre for noe... Go figure. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Som eg vil? For min del er det det samme kven eg sit med, kjenner ikkje nokon her Men det med seatingen, det var vel planen at me skulle sitte med ryggane mot kvarandre. Har det vore snakk om at me skulle sitte å sjå på kvarandre da? Rygg mot rygg er best i alle fall. stemmer, stemmer, jeg som roter her ^^ Mange navn å holde styr på, men det var noen som skulle sitte til høyre for noe... Go figure. Til høgre for TG-Monsteret kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå