Tinmar Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Han tuller Du må nok vente til høsten før du får meldt deg på HW-rekka. I år kostet det ingen penger. I "verste" fall kan det hende at du må betale 50 kr (som vi var inne på lenger oppe i tråden). Lenke til kommentar
aardwolf Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Du sender en mail eller pm. Det kommer til å stå hvordan i førsteposten i HW-rekka 2009 tråden når den kommer. Men det er vel litt tidlig å tenke på det nå? nei syns da ikke det? Det har jeg fått beskjed om...Men ÅSSEN? Du overfører 400 kr til min bankkonto Pluss moms koster det 400 for å være med i hw rekka? stakars fyr 400for å være med i hw rekka ja... dere er slemme xD haha Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 xD Har lurt på åssen man melder seg på lenge, derfor jeg spørr Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 xD Har lurt på åssen man melder seg på lenge, derfor jeg spørr Vel, som alle andre sier; Vent til litt utpå høsten... Oktober eller noe tenker jeg. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ok, du som blir "rekkesjef" da også ? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Jeg utnevner herved meg selv til HW-rekka diktator. Jepp, det blir meg da også Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg utnevner herved meg selv til HW-rekka diktator. Jepp, det blir meg da også Bra jeg bytta avatar da. Kanskje jeg får sitte på hw-rekka neste år, hvis jeg drar Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Jeg utnevner herved meg selv til HW-rekka diktator. Jepp, det blir meg da også Bra jeg bytta avatar da. Kanskje jeg får sitte på hw-rekka neste år, hvis jeg drar Det er bare så vidt Lenke til kommentar
redsword Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 jeg er desidert første prioritert Iceman!! Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 jeg er desidert første prioritert Iceman!! Næsj, for du bare pingler ut. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 lol^^ neste år bør vi ha en egen tråd om hvem som skal stå for interne compoer, som jeg savnet litt:/ , peppestur eller andre ting, for å få det mest mulig ryddig, noen som er enig? Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 En tråd for påmeldig og en tråd for felles arrangsjement innad i rekka? Tja, det er jo god plass til tråder her, så hvorfor ikke. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Det å ta det i forskjellige tråder kan også føre til at det blir mange som ikke legger merke til de andre trådene, så jeg vet ikke hvor lurt det er med tanke på at det var flere som ikke en gang fikk med seg hva som foregikk i denne tråden, f.eks. da det ble informert om peppestur osv. Noe som sikkert kan være lurt, er å samle all informasjon osv. i førsteposten, så folk kan gå inn der og se hvis de ikke gidder å lese gjennom det som har skjedd i tråden siden sist. Men da er det jo viktig at den blir oppdatert fortløpende. Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) En annen mulighet hadde vært å opprette en egen nettside for hw-rekka og samlet all infoen der. kan hende det blir litt mye arbeid, men. Endret 6. april 2008 av Tinmar Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 eller at en person tar på seg å si i fra til alle som sitter på rekkene fysisk på onsdagen når de har kommet. bare si at det er planlagt peppestur og infoen vil komme på forumet og eventuelt på mirc. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 No gjekk no faktisk ein i år rundt og spurde alle som var på rekka om dei blei med på peppes... Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 No gjekk no faktisk ein i år rundt og spurde alle som var på rekka om dei blei med på peppes... ja, claw tok ansvar der, det var bra, men jeg fikk aldri med meg når det var Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 jeg var ikke klar over at han snakka til alle sammen på rekka. men det er vel mest fordi jeg satt ved siden av han og la ikke merke til at han snakka til dere andre også. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Problemet var at mange lå og sov på det tidspunktet, i tillegg til at folk var rundt omkring. Likevel var det vel omtrent det tidspunktet på dagen hvor det var flest folk ved plassen sin. Nettside blir nok litt mye styr, det er dessuten ikke noe enklere å sjekke enn å sjekke i forumtråden. Noe som kunne vært lurere, er å sende ut info på mail, hvis man fikk samlet alle mailadressene. Jeg synes likevel ikke at det bør være så vanskelig å slenge innom forumtråden jevnlig. På en HW-rekke skal jo de fleste være medlem på forumet, og ettersom man tross alt blir med i rekka via denne tråden burde folk vite om den. Når det er sagt, kan jeg si meg enig i at informasjonen bør være litt tidligere ute enn den var i forbindelse med peppesturen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå