Gå til innhold

HW-rekka @ TG08, ny sjef, ny tråd.


Anbefalte innlegg

Jeg har et godt/dårlig forslag til neste års HW-rekke.

 

Dette går ut på at alle slenger i en liten sum (ala en 50-lapp) for å sitte på hw-rekka.

 

Hva går pengene til? Hovedsaklig banner, og arrangementer innenfor rekka. Det kan også gies en sum til personer som viser seg å gjøre en meget god jobb for rekka. (Det være seg seater, den som fikser banner, den som tar seg av arrangementer osv.)

 

Ikke skyt meg om forslaget ikke er godt mottatt, men gjerne si deres mening.

 

Noe må definitivt gjøres med tanke på at vi i år måtte klare oss med et par dagers forbruk av Burn og Panther samt en pappskive som banner/portal. Ikke så jeg annonsering til noen interne kompoer heller. I fjor var vi så heldige at Einar (Ernie2k) på egen regning dro hjem til Gjøvik og laget banneret. (flaks kaller man sånt)

 

Stemmer for at HW-rekka er mer "samlet" til neste år. Hadde samtlige fått instruksjon/opplæring/tilbud om IRC kanalen vår (som for øvrig fremdeles er oppe på Quakenet, #hw-rekka) ville det gjort mye. Det er heller ikke positivt at 10 av de 31 Claw (takk) hadde påmeldt til peppestur aldri fikk vite når sistnevnte ble arrangert.

Neida, det er slett ikke så dumt det. Det er vel ikke sikkert det blir nødvendig med en hel 50-lapp en gang for å få til mye bra, men det kommer igjen an på hvor mange vi er.

 

Jeg savnet også litt mer fellesskap i rekka, det ble liksom til at det var en gjeng på 10-20 stykker som pratet og ble kjent med hverandre via irc osv, og resten bare satt der og holdt på med sitt.

Det at ikke alle leste jevnlig i denne tråden eller hang på irc-kanalen førte også til at det var vanskelig å gi informasjon til alle. Det var liksom ingen andre måter å informere på...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp.. Utrolig dårlig.. Jeg ble kjent med så godt som samtlige på halve rekka (begge sider fra midtgangen og ut) Resten så jeg ærlig talt bare når jeg måtte drite...

 

 

Sjekk postcounten min :D

 

Jeg er evil+10^3

Endret av Hagr
Lenke til kommentar
Jeg har et godt/dårlig forslag til neste års HW-rekke.

 

Dette går ut på at alle slenger i en liten sum (ala en 50-lapp) for å sitte på hw-rekka.

 

Hva går pengene til? Hovedsaklig banner, og arrangementer innenfor rekka. Det kan også gies en sum til personer som viser seg å gjøre en meget god jobb for rekka. (Det være seg seater, den som fikser banner, den som tar seg av arrangementer osv.)

 

Ikke skyt meg om forslaget ikke er godt mottatt, men gjerne si deres mening.

 

Noe må definitivt gjøres med tanke på at vi i år måtte klare oss med et par dagers forbruk av Burn og Panther samt en pappskive som banner/portal. Ikke så jeg annonsering til noen interne kompoer heller. I fjor var vi så heldige at Einar (Ernie2k) på egen regning dro hjem til Gjøvik og laget banneret. (flaks kaller man sånt)

 

Stemmer for at HW-rekka er mer "samlet" til neste år. Hadde samtlige fått instruksjon/opplæring/tilbud om IRC kanalen vår (som for øvrig fremdeles er oppe på Quakenet, #hw-rekka) ville det gjort mye. Det er heller ikke positivt at 10 av de 31 Claw (takk) hadde påmeldt til peppestur aldri fikk vite når sistnevnte ble arrangert.

 

den er jeg faktisk 100% enig i ;)

 

BTW, ska vi bare sleng opp HW-rekka 09?? så kanshe vi får fylt opp 2 rekker, noe som hadd vert utrolig artig :!:

Lenke til kommentar

Jeg tror nok kanskje moddisene syns det er noe tidlig.. Tror tråden kan bli veldig fylt i starten for dermed å dø ut såpass at en eller annen som kjører med linjen "/ignore_søkefunksjon" lager en ny tråd og alt som stod i den gamle tråden blir glemt og begravet.

Passer nok kanskje bedre å slenge den ut i høst.. :)

 

Rekker ikke noe sånt som å være seater i '09 grunnet skole, jobb osv. men kan gjerne ta litt ansvar for tråd, penger eller for øvrig alt hw-rekka kan bruke meg som. Se på en generell potet med kunnskap, erfaring og ryddighet til å gjøre litt av hvert ;)

 

I fare for å høres ut som en dum blondine i spania: Use me! :love:

Endret av Hagr
Lenke til kommentar

nå har jeg fått diskutert med sjefen min, om at jeg skal være med på The Gathering 2009!! Jeg sa at jeg ble forbanna da jeg ikke kunne dra i år. Han skjønte det nå siden han nesten ikke visste hva det var før til jeg viste han videoer å bilder fra i fjor og i år osv..

Så på TG09 så har Redsword egen sponsor samt en TG billett i handa!

Hvis momsen ikke blir kunngjort da.

 

NEI TIL MOMS BTW!

Lenke til kommentar
Jeg tar gjerne jobben som seater og overhode et år til, men akkurat dette med interne arrangementer og sånn ser jeg helst at jeg slipper å styre noe med.

Du skal få skryt for den jobben du gjorde! Du tok på deg ansvaret på 0.7 og fekk seata folk med eingong og eg trur alle blei fornøgde med plassane sine. Eg har ingen problem med å godta deg som seater neste år :thumbup:

Lenke til kommentar
Satser på å ha DC++ hub neste år også, og kanskje sitte i hw-rekka neste år. (jeg satt på rad 43, så nærme, men likevel så langt borte =P)

du var på hw rekka DC huben ihvertfall, så noe kontakt må du ha hatt :p

 

Det var jeg som hadde hw-public huben og hadde vel en cs-server som ble lite brukt også. Fikk da T-skjorte også.

 

Tror det var den eneste huben som var oppe hele tg uten feil.

Endret av DukeCoke
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...