lceman™ Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Om noen på hw rekka kjeder seg noe helt vanvittig (eller bare litt) har jeg en bærbar leggendes som ikke har det helt bra. Var meninga at Iceman skulle formatere den og innstallere xp på nytt, men han dro jo. og nei, jeg har ikke xp liggendes, så kan ikke gjøre det selv, han sku ta med. (virus var problemet tror jeg, har prøvd med normann, ad-aware, housecall, sette tilbake til sån tilbakesettingspunkt eller noe. mamma har også prøvd diverse) Du som glemte å mase Vi kan ta det il neste år, ellers kan du komme til Oslo en tur, tar bare en time eller to. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Takk for i år gutter og jenter! Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Amen Ismann, trur at AoE2 og RA2 må vera av dei verste å spela over LAN. Men det var no eit morro TG syns eg. Har aldri vore på det før. Einaste minusen må vera at eg no er enda meir hørselskada enn eg var ifra før... Men takk til alle på HW-Rekka for noko eg ikkje kjem til å gløyme Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jepp, takk for i år, folkens! Kanskje vi sees til neste år... Sitter her og samler krefter til å rydde opp og pakke ut fra haugen bak meg... Dere får slenge innom #hw-rekka på Quakenet, det er litt liv i den enda. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 for en rå følelse en får på TG! helt rått:D blir hw rekka til neste år også Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Takk for i år folk I Be Back Next Year :!: BTW: NEI TIL MOMS!!!! Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 BTW: NEI TIL MOMS!!!! ja, noen som vet siste nytt angående momsen? Lenke til kommentar
iernie Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Takk for en fin, fin HW-Rekka @ TG08. Vi snakkes på TG09! Noen som har noen lenker til NRK/TV2 om TG osv? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Takk for en fin, fin HW-Rekka @ TG08. Vi snakkes på TG09! Noen som har noen lenker til NRK/TV2 om TG osv? Her har du i alle fall linker til saker om protesttoget. Lenke til kommentar
dizment Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Takk for i år folkens.. savner tg allerede :/ Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Tusen takk for i år, det blir HW-rekke på meg neste år også. Edit: Noen som har link til gruppebildet vi tok? Endret 24. mars 2008 av Olum Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 yes. Me too.. :/ Takk for et utrolig bra TG! Regner med at jeg ser de fleste av dere igjen på HW-rekka i '09 Noen som vet hva som sker med norbits.net forresten? noen som i det hele tatt får lastet den siden?? 404 Not found! Hva faen? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hagr, det var du som sølte på laptop-bagen din? Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) haha xD jepp Suge burn fra kunstig skinn er faktisk ikke så ille... Anbefales Det samme gjelder for øvrig fra tastatur Endret 24. mars 2008 av Hagr Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hvor mye soving ble det totalt sett for dere egentlig? Selv sov jeg ca. 8 timer både natt til torsdag og natt til fredag. Natt til lørdag og natt til søndag sov jeg kanskje en time til sammen. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 På dagen torsdag, 5-6 timer. På dagen fredag, 7-8 timer. Så... 12-14 behagelige timer i bilen, snakker vi nummen i rævva? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 På heile TG trur eg at eg sov ein 6-8 timar... Kom heim igjen og tok eit 12-timars skift ifra halv 9 til halv 9 med soving Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Jeg sov faktisk hver natt. Er lei av å døgne, det føles så dritt etterpå. Skulle dessuten kjøre hjem. Sov alt fra 4 timer til 11 timer i strekk; la meg alt fra kl. 24 til kl. 05, sto opp fra 08 til 12. Det kunne vært værre. Endret 24. mars 2008 av I.A.G. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 sto opp kl 08.00 onsdag, sov en drøy time i 6 tia på torsdagsmorran, var våken et par timer så sov jeg fra ca 09.00 til 15.30. sov så en ny time i 6 tia på fredagsmorran. var deretter våken fram til jeg gikk å la meg i 03.00 tia på natt til lørdag og opp kl 09.00. vår så våken fram til vi var hjemme rundt kl 05.00 på søndagsmorraen. grovt regna rundt 15 timer tror jeg. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Jeg har et godt/dårlig forslag til neste års HW-rekke. Dette går ut på at alle slenger i en liten sum (ala en 50-lapp) for å sitte på hw-rekka. Hva går pengene til? Hovedsaklig banner, og arrangementer innenfor rekka. Det kan også gies en sum til personer som viser seg å gjøre en meget god jobb for rekka. (Det være seg seater, den som fikser banner, den som tar seg av arrangementer osv.) Ikke skyt meg om forslaget ikke er godt mottatt, men gjerne si deres mening. Noe må definitivt gjøres med tanke på at vi i år måtte klare oss med et par dagers forbruk av Burn og Panther samt en pappskive som banner/portal. Ikke så jeg annonsering til noen interne kompoer heller. I fjor var vi så heldige at Einar (Ernie2k) på egen regning dro hjem til Gjøvik og laget banneret. (flaks kaller man sånt) Stemmer for at HW-rekka er mer "samlet" til neste år. Hadde samtlige fått instruksjon/opplæring/tilbud om IRC kanalen vår (som for øvrig fremdeles er oppe på Quakenet, #hw-rekka) ville det gjort mye. Det er heller ikke positivt at 10 av de 31 Claw (takk) hadde påmeldt til peppestur aldri fikk vite når sistnevnte ble arrangert. Endret 24. mars 2008 av Hagr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå