Tinmar Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Dere som ikke er på IRC må logge på der. Vi savner dere Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Dere som ikke er på IRC må logge på der. Vi savner dere Jepp, ellers kommer jeg bort og konfiskerer T-skjortene deres! #hw-rekka @ QuakeNet Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Det blir mest sannsynlig Peppes i dag kl 1800 for de som ikke vet det. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Det blir mest sannsynlig Peppes i dag kl 1800 for de som ikke vet det. Så spre ordet så alle finner ut av det! Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Fint om alle kan si fra i denne tråden om de kommer eller ikke. For å begynne: Jeg blir med. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg, Nilsi og en til (har ikke hw-nick) blir med. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Det opprinnelig planlagte gruppebildet kl. 18 blir altså enten i forbindelse med Peppes-turen dersom så godt som alle blir med, eller en gang senere. Så vet dere det. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Gruppebildet må ikke tas på Peppes. Det må jo tas inne i skipet. Jeg er med på å ta det litt seinere på dagen i dag. Bare hold tråden oppdatert, men please ikke ta bildet før dere skal på TG. Jeg fant ut at jeg og gruppa mi stikker på Peppes nå utenom dere, siden vi skal møte noen andre folk der. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Gruppebildet må ikke tas på Peppes. Det må jo tas inne i skipet. Jeg er med på å ta det litt seinere på dagen i dag. Bare hold tråden oppdatert, men please ikke ta bildet før dere skal på TG. Jeg fant ut at jeg og gruppa mi stikker på Peppes nå utenom dere, siden vi skal møte noen andre folk der. Litt enig. Best å ta det her, foran brusboksportalen eller noe... Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Dere som laga brusportalen: Den er for lav! Jeg må dukke da jeg går ut:( Lenke til kommentar
The_Lozer Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Dere som laga brusportalen: Den er for lav! Jeg må dukke da jeg går ut:( Den skulle egentlig stå, så knakk den og ble portal :!: Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Bildet blir rundt 8-9 i kveld da? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Gruppebildet må ikke tas på Peppes. Det må jo tas inne i skipet. Jeg er med på å ta det litt seinere på dagen i dag. Bare hold tråden oppdatert, men please ikke ta bildet før dere skal på TG. Jeg fant ut at jeg og gruppa mi stikker på Peppes nå utenom dere, siden vi skal møte noen andre folk der. Selvsagt! Et gruppebilde inne i skipet blir det uansett, tidspunkt er bare ikke fastsatt. Jeg blir med på Peppes, så det blir også tatt bilder der. Endret 21. mars 2008 av Dahl Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Noen som tar på seg ansvaret og reserverer da? Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Øyeblikket alt går galt: Lenke til kommentar
The_Lozer Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Øyeblikket alt går galt: nice bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå