Gå til innhold

HW-rekka @ TG08, ny sjef, ny tråd.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gruppebildet må ikke tas på Peppes. Det må jo tas inne i skipet. Jeg er med på å ta det litt seinere på dagen i dag. Bare hold tråden oppdatert, men please ikke ta bildet før dere skal på TG. Jeg fant ut at jeg og gruppa mi stikker på Peppes nå utenom dere, siden vi skal møte noen andre folk der.

Lenke til kommentar
Gruppebildet må ikke tas på Peppes. Det må jo tas inne i skipet. Jeg er med på å ta det litt seinere på dagen i dag. Bare hold tråden oppdatert, men please ikke ta bildet før dere skal på TG. Jeg fant ut at jeg og gruppa mi stikker på Peppes nå utenom dere, siden vi skal møte noen andre folk der.

Litt enig. Best å ta det her, foran brusboksportalen eller noe... :p

Lenke til kommentar

Selvsagt! Et gruppebilde inne i skipet blir det uansett, tidspunkt er bare ikke fastsatt. Jeg blir med på Peppes, så det blir også tatt bilder der.

Endret av Dahl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...