Gå til innhold

HW-rekka @ TG08, ny sjef, ny tråd.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kl. 1800, hvor?

Jeg stemmer for at vi står utenfor den nylagde, kreative og nydelige inngangen til rekken vår ^^

Da tar jeg ditt ord på at brusportalen er nydelig, så sier vi at vi møtes der. ;) Klokka 18:00 altså, alle MÅ ha på seg T-skjorten.

Lenke til kommentar

Har dere en IRC-kanal, en DC-hub eller et eller annet dere bruker for å kontakte hverandre? Hadde vært gøy å snakket litt med noen av folka på rekka, uten å måtte fysisk bevege meg bort dit... :)

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
Har dere en IRC-kanal, en DC-hub eller et eller annet dere bruker for å kontakte hverandre? Hadde vært gøy å snakket litt med noen av folka på rekka, uten å måtte fysisk bevege meg bort dit... :)

Bare fordi du er lat forventer du å få vite noe om den hemmelige DC-huben og den hemmelige irc-kanalen... Makan!

Lenke til kommentar

Kan jeg få foreslå at vi tar Peppes-turen i forbindelse med moms-demoen som skjer i morgen kl. 17.00? Da er vi jo på torget allikevel, så da stikker vi bare rett dit etterpå...(vi burde egentlig reservere på forhånd) ,hvis folka her i det hele tatt gidder å lette på ræva for den demoen da :p

Og vi må i såfall ta gruppe-bildet før det igjen :)

Lenke til kommentar

No skal de få noko å le av... Når det nærma seg klokka 5 i dag så begynte eg å få problem med å halda augene opne. Fyrde opp ein film, og såg ein halvtime med nokon ting som eg ikkje fekk med meg. Så må eg ha dubba litt ekstra lenge for eg våkna 2 timar seinare og da har eg plutseleg ikkje stol lenger! Og øskja til flatskjermen er vekke og! Stolen fant eg igjen på raden attmed her og oppi den låg skateboardet til ein som sit 2 hakk nedom meg. Han hadde lagt det under bordet! Så det er nokon som har dreve med noko dei ikkje burde driva med.

Øskja til flatskjermen mangla eg fortsatt og eg er på leit etter den. Det er ein Nec Accusync LCD22WMGX som har/hadde svart teip på ein kant fordi det var eit stygt hakk i øskja. Øskja er stor og har berehandtak på toppen. Fargane er mest blå og kvit. På eine sida er det ein mann og skjermen, da ser mannen liten ut i forhold til skjermen. På eine sida er det og ein sånn pakkelappe og der står det at den er levert til XSDM i Sogndal.

Finnarlønn: 50kr

Edit: Her er eit bilde av den.

post-107692-1206089914.jpg

Endret av Stressis
Lenke til kommentar
Kan vi som ikke er med på rekka være med på bildet?

Kvifor trur du det heiter HW-Rekka? Eg vil ikkje ta nokon endeleg avgjerelse, men eg syns at kun diskusjon.no brukarar bør vere med på bildet.

Jeg er bruker på forumet og medarbeider i HW-nettverket, men jeg sitter ikke på rekka :)

Lenke til kommentar
Det er fra nå av fritt fram for å jakte på ein som går under namnet Treydogg på mirc. Får håpe han brukar det namnet andre plassar og. Kvifor spør du? Fordi han har deformert øskja til flatskjermen min og ronka på dan.

WTF? :hm:

Eg mangla øskja og sa ifra i informasjonen at nokon hadde tatt den og om dei kunne sjå etter den på rundane sine. Gjekk litt rundt og såg, men det er jo stort dette her, så eg gav opp. Så spurte eg om nokon hadde sett den i irc, og da var det treydogg kom å sa at den var hos han. Fekk vete rad og sete nummer og reiste for å hente den. Men han hadde jo sjølsagt skreve feil, så det var ingen øskje der. Så spurte eg på nytt om det var rett rad, jada, og eg fekk han til å komme ut i midtgangen da. Men eg såg no ingen i midtgangen der.

Så fekk eg Hanky_ til å reise å sjå om han såg han. Men neida, så spør eg på nytt i irc og da er det fleire som rapporterar om ein nisse som spring rundt med ei øskje og sler til folk og spring rundt med den på hovet og, for så å bli rapportert om at han ronkar i ei stund og så går han mot dass.

Meir har eg ikkje ville vete :no: Så eg prøver å få skaffa meg noko bobleplast eg kan ha rundt skjermen på tilbakevegen og så får eg ta kontakt med NEC og be dei sende ei ny øskje. Men det er berre så jævla seigt at ein jævla tosk skal øydelegge eit så fint opphold!

Endret av Stressis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...