Agrostar Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 mulig for dem som ikke sitter på hw rekka å få t-skjorte også?fikk ikke meldt meg på i år=( men liker skjortene... Er vel nesten for seint no? Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Neida Hvis du får tak i Dahl.. Han ba meg om å be folk si ifra til han hvis det var flere som ikke hadde fått Bare send han en PM eller noe Lenke til kommentar
svennand Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Neida Hvis du får tak i Dahl.. Han ba meg om å be folk si ifra til han hvis det var flere som ikke hadde fått Bare send han en PM eller noe gjorde det nå Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Stakkars Dahl som må springe rundt med alle T-skjortene Lenke til kommentar
svennand Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Stakkars Dahl som må springe rundt med alle T-skjortene hehe jeg kan hente=P Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Heh, lei allerede?? Jepp, de jeg sitter ved siden av gamer for det meste wc3 og lignende for seg selv Og jeg har ikke noe å spille og det er umulig å få med folk på noe som helst, derfor kan jeg like gjerne dra hjem, ikke får jeg sove heller Kjipt.. Noe du kunne tenke deg å spille da? Tja, skal teste ut need for speed pro street på lan med noen av folka her nå, gaming humøret går litt opp og ned Men greit å holde av litt penger tilfelle det blir helt for jævli Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 At folk ikke klarer å få med seg når T-skjortene leveres ut er virkelig ikke mitt problem... Jeg har ikke mange igjen nå, men kan dele ut de få jeg har igjen i morgen. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 At folk ikke klarer å få med seg når T-skjortene leveres ut er virkelig ikke mitt problem... Jeg har ikke mange igjen nå, men kan dele ut de få jeg har igjen i morgen. Supert, men da håper jeg du prikker meg og Håvard på skulderen hvis vi ikke ser deg. Utrolig at du klarte å være innom uten at vi merket det i stad. Vi var nok for dypt konsentrert om Age of Empires... Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) haha _Magnus_ slengte inn ett lekkert bilde av meg og Martin på gathering.org sia xD link: http://www.gathering.org/tg08/gallery/bruk...6041540.jpg.php meg med salat og tardfjes, martin med lukka øyne.. vakkert.. edit: nå funker link ; ) Endret 20. mars 2008 av Tremolo Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 haha _Magnus_ slengte inn ett lekkert bilde av meg og Martin på gathering.org sia xD link meg med salat og tardfjes, martin med lukka øyne.. vakkert.. Linken funkar ikkje! Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Linkyen funker ikke Edit: Damn, too late... Endret 20. mars 2008 av Bakke Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 dette årets tg startet for meg med ganske bra start iår med 2 stykk 750 gb disker innkjøpt for totalt 2,18 tb på systemet:) Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) hehe, jeg skal bestille meg en ny harddisk snart vurderer 2x500gb eller 1x7** får se hva får tilater Endret 20. mars 2008 av Nargon Lenke til kommentar
Halfman Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 skulle gjerne klart og fylle min 750 GB.. men det er ingen folk med ledige slots x) Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hei alle sammen! Har dere lyst på et gruppebilde av dere på Hardware.no? Tenkte meg det. Hvis dere alle sammen kan sitte klare ca. klokka 18:00 i morgen, så kan jeg få ordnet det. Husk å ta på T-skjortene! Jeg tar med noen ekstra til de som ikke har fått. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Me skal forhåpentleg ikkje skuffe deg. Gler meg allereie til dette Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Den er grei. Men håper du stikker nedom med t-skjortene til meg og Håvard litt før kl. 18? Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 kl. 1800, hvor? Jeg stemmer for at vi står utenfor den nylagde, kreative og nydelige inngangen til rekken vår ^^ Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 kl. 1800, hvor? Jeg stemmer for at vi står utenfor den nylagde, kreative og nydelige inngangen til rekken vår ^^ Brusportalen? ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå