Agrostar Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Det er jo ikke værre enn å gå bort til oss og spørre om vi kan skru ned da kan også legge i noen kroner til HW banner HVA? REISE SEG? Dei er no på mirc og... Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 hubben kommer snart opp igjen . bare noe config greier Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Det er jo ikke værre enn å gå bort til oss og spørre om vi kan skru ned da kan også legge i noen kroner til HW banner HVA? REISE SEG? Dei er no på mirc og... LOGGE PÅ IRC? Dere er virkelig firventningsfulle og kravstore dere Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Får tak i Ørepropper i partyshop, nei, vent.. da må du reise deg da Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Haha Denne diskusjonen kan etterhvert begynne å utvikle seg til noe ganske interessant Må legge til at jeg syns de har vært ganske flinke til å ta forslag til hva som skal spilles osv. Er ikke alle rekker som har egen dejådd Endret 20. mars 2008 av Hagr Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Får tak i Ørepropper i partyshop, nei, vent.. da må du reise deg da Der ser du, helt umulig. Vurderer å gå og legge meg nå, men da kommer den gå-biten inn igjen.... Alvorlig problem, tror jeg må få installert en sånn liten fjernkontroll til bilen så den kommer til meg om jeg trykker på en knapp... Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Ikke rart vi ikke har noe banner når du ikke gidder å løfte på ræva Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 speaking of... Hvordan ble det med banner? Alle jeg har sett, hørt, tenkt på eller kommunisert med på tankenivå har vært for å legge noen kroner fra egen lommebok inn i et banner Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 speaking of... Hvordan ble det med banner? Alle jeg har sett, hørt, tenkt på eller kommunisert med på tankenivå har vært for å legge noen kroner fra egen lommebok inn i et banner vist alle legger i 20,- så får vi en stoor fin banner Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg har penger til banner klare, 50kr, men da får dere komme å hente de? Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg MÅ snart ha nudler med kyllingsmak:O Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Fikk nettopp PM av dahl! Han kommer innom rekka med flere HW-rekka T-skjorter i dag til de som ikke fikk i går Endret 20. mars 2008 av Hagr Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Når blir det tur på Peppes? Om det i det hele tatt blir en da. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Når blir det tur på Peppes? Om det i det hele tatt blir en da. I morgen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 hva med lørdag, så har folk litt tid på å få det med seg også Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 hva med lørdag, så har folk litt tid på å få det med seg også Kanskje det, men jeg vet at jeg kommer til å ha et sterkt behov for mat i morgen kveld, ettersom det sikkert er i ferd med å bli slutt på provianten fra i går... På lørdag åpner jo butikkene igjen. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 hva med lørdag, så har folk litt tid på å få det med seg også Kanskje det, men jeg vet at jeg kommer til å ha et sterkt behov for mat i morgen kveld, ettersom det sikkert er i ferd med å bli slutt på provianten fra i går... På lørdag åpner jo butikkene igjen. Trur eg er einig i at fredag er best. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Både statoil og Hydro texaco har oppe gutter. På statoil har dem også pålegg, melk, ferdigoppskåret brød og hele pakka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå