Olum Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Kom innom du. Vi biter ikke så hardt. marcuss, var det du som var på scena? Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Spørs om det er så mye å hilse på. Er jo bare en gjeng nerder som sitter og spiller for seg selv Men skal si hei om jeg ser deg Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Vi biter ikke så hardt. Snakk for deg selv... Lenke til kommentar
marcuss Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 marcuss, var det du som var på scena? Det kan nok stemme, med mindre det var flere av meg der oppe ^^ Popper innom en tur i morgen jeg tipper jeg Og btw, hvem er den største nerden: Nerden som drar på dataparty, eller nerden som arrangerer det? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Noen som har lyst til å sette opp en HW-rekka-DC-hub? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Noen som har lyst til å sette opp en HW-rekka-DC-hub? Da må me ha passord på den ! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Og btw, hvem er den største nerden: Nerden som drar på dataparty, eller nerden som arrangerer det? Nerden som ikke gidder å hverken komme på eller arrangere et party. Han vil bare sitte hjemme hvor det er stille og game. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Og btw, hvem er den største nerden: Nerden som drar på dataparty, eller nerden som arrangerer det? Nerden som ikke gidder å hverken komme på eller arrangere et party. Han vil bare sitte hjemme hvor det er stille og game. Nerder gamer ikke, nerder nerder. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Nerder gamer ikke, nerder nerder. QFT! Lenke til kommentar
Galneryus Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 I miss banner, Iceman?!?! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 I miss banner, Iceman?!?! Agreed. Jeg som kanskje brukte 3 minutter på å lage ett tilogmed Lenke til kommentar
Galneryus Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Ganske respektløst av Iceman som ikke tar i betraktning hardt arbeid fra Håvard Lenke til kommentar
iernie Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg savner T-skjorte? Vil gjerne ha M eller L. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg tar køya jeg. Stressis: Jeg roper på deg i morra da jeg trenger et håndklede Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg savner T-skjorte? Vil gjerne ha M eller L. Dahl tar med i mårra. Du får si til han hvilken størrelse du vil ha. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg tar køya jeg.Stressis: Jeg roper på deg i morra da jeg trenger et håndklede Roper?! Eg er hørselskada og har tinnitus! Kom heller å be fint om eit du Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 I miss banner, Iceman?!?! Agreed. Jeg som kanskje brukte 3 minutter på å lage ett tilogmed Når det var dønn folketomt der jeg hadde planer om å skrive ut, og ingen hadde lagt ut nøkkel og alarmkode til meg, var det pent lite jeg kunne få gjort. Det alternativet vi sitter igjen med er at alle gir meg 20 kr eller noe sånt, så tar jeg med det meget tidkrevende designet til Aktiv Reklame får dem til å lage et banner til oss. Lenke til kommentar
Galneryus Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg er med på den. Får sikkert et bra tøybanner til tusen kroner Hele rekka x 20 kr = pr0 banner Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg er også med. Det er vel ingen som faktisk sier "Nei, det har jeg ikke råd til" eller "Nei, det gidder jeg ikke". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå